route naar schröcken

Dit onderwerp gaat over de bestemming Warth - Schröcken

Wie kan mij een beschrijving geven van de makkelijkste route naar schröcken vanuit nederland

Van waar moet je komen in Nederland? De meest aangewezen route algemeen is Venlo-Mönchengladbach-Koblenz-Ludwigshafen-Heilbronn-Stuttgart-Ulm-Memmingen-Lindau-Bregenz-afrit Bregenzerwald en dan rij je via Alberschwende-Andelsbuch-Mellau-Au-Schoppernau-Schröcken. Wij hebben afgelopen paasvakantie zo gereden tot Au. Over Warth lijkt me moeilijker vanwege (de vaak nogal sneeuwrijke) Hochtannbergpass en Warth.

Bwaaah, via warth is ook echt geen probleem. Die weg wordt steeds goed vrij gehouden. Gewoon voor je vertrek het weer even nakijken. Is er de dag ervoor geen sneeuw gevallen en wordt er geen sneeuw verwacht zou ik gewoon via reutte en het lechtal rijden. Indien er drukte voorspelt wordt kan je nog altijd oy-mittelberg – tanheimertal-lechtal-warth nemen. Is ook een leuke weg en goed te doen. Is er sneeuw voorspelt, kies dan toch misschien maar voor Bregenz. (eerste deel blijft hetzelfde, Koblenz-Ludwigshafen-Heilbronn-Stuttgart-Ulm-Memmingen). Bij drukte wel rekening houden met de werken en eventueel via kreuz feuchtwangen-crailsheim

@ Maarten, wij gaan met de krokus die richting uit, vanuit België weliswaar, kan u mij zeggen welke werken u bedoeld? Is het iets waar wij dan ook rekening zouden moeten mee houden?
@ gast111 de laatste jaren rijden wij steeds via oy-mittelberg – tanheimertal-lechtal (wij verblijven wel in het lechtal) maar vermijden zo steeds Reutte want daar kan je serieus wat tijd verliezen.

Wij gaan al 6 jaar naar Schrocken… Simpel Via Warth gaat nu niet weg is dicht ivm sneeuwval (zie ook reactie Geens maarten) Bregenz. (eerste deel blijft hetzelfde, Koblenz-Ludwigshafen-Heilbronn-Stuttgart-Ulm-Memmingen).

Of bij file (tunnel) na memmingen richting oberstdorf, mittelberg dan Egg aanhouden - Mellau Schrocken (prima altijd filevrij op de terugweg)

Have fun en tot ‘volgende’ week…weer genieten off-pistes met de 3 talerpass

Plaats een reactie