Prijzen Supermarkt

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Hallo,
Ik heb even een vraagje mbt de supermarkt prijzen in Sölden.
Wij gaan met een behoorlijk grote groep (20+) self-catered, dus de vraag is wat we in Nederland in moeten slaan en wat we daar kunnen halen.

Bij het passeren even in België wat deftig bier inladen ;-)

In Sölden zal best een M-Preis of Bila zitten, daar koop je voor weinig je boodschappen.

Ja, zit een M-Preis ja. Das niet zo’n klein overpriced supermarktje waar je 17E per kilo kip betaalt zoals in Frankrijk in alle gebieden?

Ik vind de prijzen bij de Mpreis wel normaal ja. Sommige dingen wel iets duurder. Maar wel binnen normale grenzen.

De Spar heeft 2 filialen in Sölden en die zijn beide duurder dan de Mpreis. De Mpreis zit trouwens net buiten het dorp richting Zwieselstein bij het politiebureau. Mpreis heeft overigens elke week goede aanbiedingen welke je online al kan bekijken.

Indien je genoeg ruimte hebt in de auto doe dan je inkopen bij Hofer op de rotonde wanneer je het Ötztal in rijdt. Dat is een soort Aldi/Lidl en goed voor je bulkinkopen…

Skiën. What else.

Dat was ik!

Dank John! Ik weet genoeg

@JohnSölden

Hofer is van Aldi

Die Mpreis in Sölden heeft alles wat je nodig hebt en de kwaliteit is ook prima. Wat prijs betreft: sommige dingen zijn wat goedkoper en sommige iets duurder dus per saldo ben je hetzelfde kwijt als in Nederland bij een gemiddelde supermarkt. De Sparren zijn kleiner, hebben wat minder keus en zijn iets duurder. Wel goede kwaliteit!

Hofer is inderdaad de Aldi. Maar daar moet je van houden natuurlijk!

Plaats een reactie