Volgende week druk in Solden?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Ik zag hier een foto op de site van wintersporters van de vele mensen die staan aan te schuiven aan de lift.
Wij gaan al 25 jaar naar de hochzeiger skien,tussen kerst en nieuwjaar.
Maar daar hebben we deze drukte nog nooit gezien.
Zou het volgende week nog zo druk zijn?
Dit is de eerste keer dat we me Pasen gaan skien,en ik weet dat je de gebieden ook niet kunt vergelijken.
Maar ik denk dat we dan toch maar voor obergurgel gaan,of niet?

Moeilijke keuze en een luxeprobleem!

ik denk dat je wel op drukte moet rekenen ja. dat komt door het goede wintersportweer wat we dit jaar met pasen. er zijn veel mensen die nu nog even een paar dagen of een week naar de alpen vertrekken… dus ook naar sölden…
zou je ook even aan johnsölden kunnen vragen.

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Aantal jaar geleden zaten we tijdens de carnaval in Zwieselstein (tussen Solden en Obergurgl ) Heel de week in ober en hochgurgl geskied want de pension eigenaresse gaf aan dat het daar veel minder druk was dan in Solden. En inderdaad in Obergurgl en hochgurgl was niets te doen terwijl in Solden ze met de benen buiten hingen. Nu zegt dat niet alles want je moet in Solden eerst naar boven en vandaar waaiert het uit. Daarbij ligt ober en hochgurgl hoger (lage pistes)

In Obergurgl weet je zeker dat het lekker rustig skien is. Het is er in de drukste vakanties nog altijd lekker rustig!

Ik dacht dat er in Duitsland al streken zijn waar het deze week vakantie is,dus we hopen dat het wat verspreid is.
Jammer dat je geen skipas kunt kopen waar je op beide gebieden onbeperkt kan skien.

Je kan voor 10,- euro extra wel 1 dag in het andere gebied skiën.

Het is nu al behoorlijk druk hier! Dat kan nog wat worden a.s. weekend als alle accommodaties in het dal volzitten. Dan is Ober/Hochgurgl een goede optie!.

Skiën. What else.

ik zou voor obergurgl gaan, ben er in de krokus geweest en het was er veel rustiger dan in solden, een genot om daar te skien

No sweat no glory

Yep het is dus inderdaad Obergurgel waar we voor gaan…

Daar ga je zeker geen spijt van krijgen!!! Veel plezier!!!

Plaats een reactie