Bereidbaarheid weg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

We gaan dit jaar voor het eerst naar een wintercamping in Solden. Worden de toegangswegen voldoende sneeuwvrij gehouden om zonder problemen met de caravan aan te komen?

U mag heel gerust vertrekken ; de wegen worden prima bereidbaar gehouden . Ik vermoed dat u op camping Sölden gaat in Sölden , en die is werkelijk top wees gerust . Ik heb er zelf rees een vijftal keer geweest met de camper , en ga dit jaar terug van 6 december tot 15 december , derde week januari gaan we naar Saalbach HInterglem dit is ook een fantastisch gebied en dan staan we op camping Glemmerhof in Viehhofen , en de volgende skivakantie is dan nog eens in maart terug naar Sölden

De weg door het Oetztal is gewoon sneeuwvrij en wordt netjes onderhouden.
tot aan Soelden komt u ook geen steile klimmetjes of ernstige afdalingen tegen. Vrij tam, de weg er heen…
Gaat u via Fernpas of via Kufstein?

Bedankt voor jullie reactie. We overwegen de Fernpass te mijden en na de plaats Reutte te beslissen of we de omweg nemen via Garmisch Partenkirchen of alsnog de fernpass.

De omweg is 75 kilometer extra, maar dat lijkt me geen punt om eventuele problemen te voorkomen.

Met vriendelijke groet, Reinier.

Plaats een reactie