Waar skipas kopen in langefeld

Dit onderwerp gaat over de bestemming Längenfeld

hallo,

Ik ben binnenkort in langefeld om vanuit daar te gaan skieen in Solden. Nu ben ik op zoek naar een verkooppunt van skipassen in langefeld, ik las dat als je de pas in langefeld koopt je gratis met de bus kunt. Maar waar kun je die pas kopen? Op de website van solden http://www.soelden.com kan ik alleen voorverkoopadressen vinden en verder staat er cashdesk langefeld, maarja, waar zit die dus?

Alvast bedankt!

Hey Loek,
Hierbij de pagina die duidelijkheid zou moeten scheppen:
http://www.soelden.com/main/EN/SD/WI/Skigebiet/Skipaesse/Kas…
Beetje naar beneden scrollen, daar zie je een lijst van de hotels en winkels waar je terecht kan in Langenfeld.
Veel plezier in Solden! :)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

ha kristoff, dank voor je reactie. Die pagina had ik al gevonden, maar de lijst waar jij op doelt zijn voorverkoopadressen. In ee van de reactie daaronder op die pagina wordt ook over de voorverkoop gesproken. De reactie is dan dat kaarten alsnnog bij de cash desk moeten worden opgehaald. De vraag is dus nog steeds waar die cash desk zit. Raar dat ze dat er ook niet bij zetten…

Ik ben er 2 jaar geleden geweest en heb toen mijn pas ook in het centrum van Langenfeld gehaald. Maar volgens mij maakt het niet uit waar je ze haald ben namelijk nog nooit in een skibus gecontroleerd op een skipas. Maar voor de winkel; Als je vanuit Oetz Langenfeld in komt rijden kom je op een rotonde uit, ga hier rechtdoor en het verkoop punt zit dan aan de rechterkant. Als je verder rechtdoor rijdt heb je links ook gelijk de Spar (en rechts een verhuurbedrijf voor skies) Dus die kassa zit precies in het midden van het dorp en door de vlaggen kan het niet missen (althans zo was het 2 jaar geleden.

Dag Togi,

Thnx… dan gaan we daar bij aankomst direct ffkes langs! Bedankt voor de tip hoor.

gr.

Is er in Längenfeld de mogelijkheid om met kleine kinderen aan skigewenning te doen? M.a.w. is daar ergens een kindergarden voor "skiënde" peuters?

Hallo Hans,

Nee die is er niet. Alle skiactiviteiten zijn in Soelden

Wij gaan op 21 jan. weer voor de 13x naar langenfeld en logeren in hotel Edelweiss.
Prima hotel. mooie langlauf mogelijkheden en prima verbinding met de skibus naar Solden.

Plaats een reactie