shuttle

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Kan iemand mij uitleggen of het te lopen is van de shuttle naar gaislachkogel? ons app zit aan de shuttle en de meeste apresski zit volgens mij bij de gaislachkogel. Kun je van de shuttle naar de gaislach skieen? Graag wat info.

Volgens mij zit de meeste après ski juist bij de andere gondel in Sölden. Boven bij Phillip is het trouwens ook gezellig of bij Marco’s. Als je boven bent kunt je trouwens gewoon skiënd naar de Gaislachkogel, met de shuttle naar beneden en lopen is ook wel te doen.

Bij de Gaislachkogl is het op zich wel gezellig. Maar je moet juist vanuit de shuttle de andere kant oplopen. Dus eerst terug skiën naar Phillip en daar even gezellig feesten.
Aansluitend met de shuttle naar beneden en daar vandaar door richting de vele andere gezellige barretjes in het dorp.
Voor spare ribs wil je naar de Rautalm. Deze zit naast de stoeltjeslift die vanuit Innerwald naar het midden station van de Gaislachkogel gaat. Kan je skiënd komen. Aan het einde van de dag een paar biertjes en meteen aan de spare ribs. Best Place in Town. Doe Hannes de groeten van me!!

Plaats een reactie