mee rijden pistnbully

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Hallo zijn er mensen die weten of het mogelijk is in Solden mee te rijden met een Pisten Bully

*bericht bewerkt door moderator op 08 dec 2014 19:20: Verhuisd naar het juiste subforum

@JohnZillertal kan je hier waarschijnlijk mee helpen.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Ik ben al weer even weg daar. Wat je het beste kan doen is een email sturen naar bergbahnen@soelden.com met het aantal personen en de data dat je mee wilt. Je kan ook naar de Werkstatt gaan, die is op de Giggijoch, de gondel uit en dan rechtsom naar de achterkant en even naar de chef vragen.

Skiën. What else.

Het is leuk dat je dat vraagt ik heb dat ook altijd gewild om dat als ervaring te hebben maar ik weet niet of dit uberhaubt wel mogelijk is of dat zon bedrijf daar op zit te wachten :)
Ben benieuwd wat voor antwoord hier uit komt!

Edit: Dat is nog eens een snelle reactie haha weten mensen hier of dit in tignes of frankrijk ook mogelijk is?

@Freerider

Er zijn steeds meer gebieden die deze mogelijkheid bieden. Extra inkomsten? Zie link voor voorbeeld in Montafon. http://www.silvretta-montafon.at/suchen-buchen

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

ik had er vroeger in ene willen werken, lijkt me wel tof s"nachts over de pistes knallen en een paar uur per dag boarden… maar ja nu te oud en een familie, dus is het alleen overdag op de board staan en s’nachts herstellen :D

Afgelopen weekend de tip van John gevolgd. Gewoon s’ochtends langs de werkstatt gegaan en bij de verantwoordelijke gevraagd, een heel vriendelijke mens we mochten zelfs gratis mee ;) (weet niet of dit altijd zo is). Tegen 16u moesten we er staan om dan mee te rijden. We konden met 2 personen meerijden (er was zelfs zetelverwarming ;) ) Het is echt is de moeite om is te doen. Je staat er echt van versteld wat een kracht deze machines wel hebben. Het duurde ongeveer een uurtje dus achteraf kan je nog altijd aprés skiën :D .

Kleinwalsertal biedt dit nu ook aan. Mijn dochter van 12 is al enthousiast dus wellicht binnenkort een verslagje

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Goed om te horen! Ik heb inmiddels heel veel mensen al mee laten rijden met een pistenbully in Sölden. Gewoon als extraatje wanneer ze een accommodatie boeken via de website.

Skiën. What else.

Plaats een reactie