Fonslope Sölden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Zojuist kwam ik op facebook een aankondiging tegen voor een funslope in Sölden. In het facebookbericht stond een linkje: http://www.soelden.com/funslope

  • Zijn er mensen die bekend zijn met de Funslope, of is de funslope nieuw?
  • Is het voor kleine kinderen of zit er ook uitdaging in voor volwassenen?
  • Hebben mensen ervaring met een funslope? In Sölden en/of in een ander gebied? Zo ja, wat vinden jullie er van?

null

Wacht op de Nederlandse berg

Deze maken ze al jaren op de giggijoch maar op je plaatje te zien wordt het wel wat groter het is niet alleen voor kinderen. Het is leuk om te doen vooral voor de jeugd .En het is een onderdeel van de adrenalin cup.

Is een soort boardercross baan. In Kleinwalsertal hebben ze er ook een op de Fellhorn dacht ik.
Hangt een beetje van het parcours af maar is leuk voor de hele familie. Meestal is er bij iedere module ook wel een bypass, zodat je zelf kunt kiezen of je over de module gaat of er langs.

Ik ben bekend met de funslope in Wagrain, deze is er sinds vorig jaar.

Geschikt voor alle leeftijden als je maar bochtjes kunt maken en kunt remmen. Vind het persoonlijk het leukst voor gevorderde kinderen.

Er is altijd de optie om een schans/heuvel/rail/box wel of niet te nemen.

Thank God summer is over!

was er vorig seizoen ook. Is leuk om af en toe mee te pakken :)

Lekker hangen in de kombochten en wat schansjes meepakken.

Zell am Ziller heeft ook een dergelijke slope. Leuk om wat te oefenen met je eerste sprongetjes… Daar was het wel zaak om voldoende snelheid te houden zodat je niet stil viel.

Plaats een reactie