Condities Solden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

Is er iemand die me een beetje kan vertellen hoe de condities in solden momenteel zijn.

Als ik de weersvoorspelling zie maak ik me enig sinds druk voor onze trip A.s zaterdag.

Skiën zal natuurlijk wel lukken. Maar skiën tot aan het huisje in het dal zal wellicht lastig worden.

Dus, hoe liggen de piste’s erbij tot in het dal. Kunnen ze s’nachts nog bijspuiten? En hoe in de pistes boven?

Al op de webcams gekeken? Zie je vaak al een hele hoop op…

Ja, maar wat ik er van zie zijn dat voornamelijk de hoger gelegen stations.

Druk maken om de condities in Sölden begin februari??? Waar slaat dit nou weer op…het moet niet gekker worden.
In een slechte winter zijn de dalafdalingen naar Sölden zelfs begin april nog goed te doen.

Zoals @GiGi zegt, bekijk even de webcams en ga iets anders zoeken om je druk over te maken. Je gaat volgende week gewoon een prima skiweek hebben.

Pim ik snap jouw wel. Ik kijk elke dag al op de webcam vanaf november en dat zijn hoge gebieden en zoals op de dalafdaling en bij Philip daar staan geen webcams. Ik ben met nieuwjaar geweest en niet alle pistes waren open en ook al kom ik er al jaren het blijft leuk en spannend die voorpret.

Ik ben op dit moment in Sölden. Morgen alweer de laatste dag voor ons.

De pistes liggen er over het algemeen goed bij.
Op de gletsjer liggen de pistes super en blijven ze ook in de namiddag gewoon goed.
Ik heb de indruk dat vooral de kant van de Gaislachkogl nog wat sneeuw kan gebruiken. Hier zag je vandaag op verschillende plaatsen al grote bruine plekken op de piste. De dalafdalingen zijn gewoon goed te doen, ook in de namiddag. Enkel waar je een wegje oversteekt is de sneeuw compleet weg.

Helemaal sneeuwgek!

De weersvoorspelling ziet er voor volgende week al weer iets beter uit hopelijk blijft die sneeuwval goed komen.

Plaats een reactie