De 'BIG 3 Rally', een 50 kilometer lange tocht.

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Ik las dit net op internet dat er een mooie tocht de skiën is. Wie kan me hier meer informatie over geven?

Is deze tocht in een dag te skiën? Of is het flink door skiën?

Staat deze route goed aangegeven?

Alle informatie is welkom!

Groetjes Jan

De Big3 is een verzameling van drie bergen hoger dan 3000 meter in Solden. Je kan deze combineren op 1 dag, wat men dan de Big3 Rally noemt. Op zich kan je die gemakkelijk skien op 1 dag hoor. Op die manier zie je de grote delen van het gebied in 1 dag tijd.

De route zelf staat niet zo heel goed aangegeven op de piste vind ik, maar op de kaartjes is het allemaal een stuk beter. Meer info vind je ook nog op http://www.soelden.com/main/NL/SD/WI/skigebiet/big3/index.ht…

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Vandaag de BIG3 in record tijd op de ski’s volbracht en onderweg wat videomateriaal geschoten. Zie hier het resultaat. Iemand die hem een keer wil doen?

Skiën. What else.

Gaan we zeker doen in maart !!

ja over 16 dagen ga ik naar obergurgl skien en dan ga ik waarschijnlijk ook 1 dag naar solden

No sweat no glory

John, over 10 dagen ga ik hem zeker doen!

If you snooze, you loose!

Is leuk om te skien en makkelijk in 1 dag te doen. We stapten met beroerd weer om 10.15 uur in de gondel bij de Giggijoch en waren om 13.30. uur klaar… Nu was er niks te zien bij de uitzichtpunten ivm slecht dus daar hebben we geen tijd verloren. :) 's ochtends eerst met de skibus naar giggijoch gegaan, maar achteraf hadden we gewoon eerst met de Gaislach omhoog kunnen gaan, naar dal Giggijoch skien en dan de Big3 beginnen.

Graag nog wel een keer terug om ook van het uitzicht te kunnen genieten!!

Ronald, je kan hem gewoon andersom doen hoor. Lekker beginnen bij de Gaislach, eerst helemaal naar boven en dan via de Langegg naar de gletschers. Pies of keek.

Skiën. What else.

Ronald, je kan hem gewoon andersom doen hoor. Lekker beginnen bij de Gaislach, eerst helemaal naar boven en dan via de Langegg naar de gletschers. Pies of keek.

John Sölden op 23 jan. 2013 18:43

Dankje. Ook als je meedoet aan de wedstrijd met de iSolden app? Ik kwam er later ook achter dat hij niet alleen de Big3 rekent, maar ook andere skidagen telt.

Plaats een reactie