Skischool Sölden gezocht

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

We gaan naar Sölden op skivakantie en zitten bij de Gaislachkogl. Nu heb ik gezocht naar een skischool daar, maar kan er niks vinden. Weet iemand of daar een skischool zit?

Dank je wel vr je reactie.
Deze ski scholen heb ik ook wel gezien,maar die verzamelen allemaal op de giggijoch .
Hoop eigenlijk dat er een skischool is die les geeft op de Gaislachkogl.
Scheelt heen en weer reizen met de bus

Waar zit je appartement? Er verzamelen er ook bij Inner-/Ausserwald, wat natuurlijk prachtig boven gaislach ligt. Sowieso de blauwe school…

Wanneer ga je @wimterhove ?

We zitten in Gastehaus Anneliese ,50 meter van de Gaislachgoglbahn volgens de website en we gaan 3 t/m 10 maart.
We gaan met een groep, maar mijn vriendin gaat op les.

Op de Gaislachkogl zal ik zo snel geen skischool weten, maar door uit te stappen op het middenstation van de gondel kan je via een blauwe piste bij de verbindings(stoeltjes)lift komen om vervolgens over een blauwe piste af te zakken naar het kruispunt op de Giggijoch waar ook de skischolen verzamelen (o.a. YellowPower).

Oh Santa! Fresh snow, my favourite! How did you know?

Als je gaislach moet nemen, vervolgens dé lift naar de gletscher moet nemen en dan weer naar Giggijoch moet zakken lijkt me les nemen in Inner-/Ausserwald toch een stuk relaxter. Er gaat vanuit de dorpsstraat een gratis lift(-je) naar Innerwald en gelijk daar verzameld de school …

Die kon ik niet @Space_NL. Dat is dan Inderdaad een beter alternatief. Ik geef gewoon een optie, niet ideaal inderdaad, maar wellicht het overdenken waard voor TS.

Oh Santa! Fresh snow, my favourite! How did you know?

Dank je wel vr je reactie.
Deze ski scholen heb ik ook wel gezien,maar die verzamelen allemaal op de giggijoch .
Hoop eigenlijk dat er een skischool is die les geeft op de Gaislachkogl.
Scheelt heen en weer reizen met de bus

wimterhove op 28 jan 2018 18:42

Op de kaartjes staat toch echt dat ze als verzamelpunt innerwald hebben. Zie plattegronden

Het is ook niet onmogelijk, maar mijn ervaring is wel dat de Langegg lift in de ochtend (mensen naar de gletscher) en eind van de middag (mensen die terug moeten naar Giggijoch) extreem druk is in vakanties.
Met de “Zentrum Shuttle” zit je direct in Inner-/Ausserwald waar een mooie oefenweide met twee sleepliften zit. Dalafdaling naar Gaislachkogl lift én twee skischolen, in elk geval blauw en ik dacht ook groen. (Skischule Ötztal). Maar dat was paar jaar terug, op de websites vind ik alleen bij skischule-soelden.com nog dat trefpunt …

Plaats een reactie