Bierprijs + goede betaalbare eet tentjes.

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Hey peepz,

Wat kosten de biertjes momenteel in solden? Wat zijn goede en betaalbare eet tentjes? Ik hoor t graag thnx!

Hoe meer je er op hebt, hoe minder het kost. Nou ja, ze blijven even duur, maar je merkt er minder van 😉
En de shoarmatent is het meest billig.

Haha oké

@solden2019 Eten: niet goedkoop, erg goed pizzeria Gusto. Betaalbare en prima lokale gerechten Grauer Bär. Bier: laatste bezoek nauwelijks aan toegekomen ;)

Edwin van Riel

Zijn bij https://www.gusto-soelden.at/ geweest (zoals @evr66). Verrassend goed en betaalbaar. Tja, mbt bier; eigenlijk niet echt gekeken. Als je dorst hebt moet je gewoon goed drinken (dan is de prijs minder belangrijk ;-) )
Op de piste vond ik Annemaries Hühnersteign een prima plek om te eten.

En om eerlijk te zijn; wil je een goedkope wintersport, dan moet je niet in Solden zijn.

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

+1 voor Gusto. Wel druk altijd. Reserveren of lang wachten (als de schirmbar voor Fire &Ice dicht gaat sta je gegarandeerd in de rij)

Andere goede pizzeria is Bellevue (niet heel groot, reserveren!)

En billig (maar prima) is dus de shoarmatent, doe Atik de groeten van me 😄

Op de piste is restaurant Schwarzkogl een prima (en niet te druk) self service restaurant.
Beter is Panorama Alm (aan de dalafdaling Giggijoch) of Gasthof Sonneck (onderaan de sleeplift Gaislachalm)

Bier het goedkoopst bij de Spar zit midden in het dorp .

Goedkoop op wintersport is onmogelijk althans als je er van geniet haha. Maar dacht even voor de ins en out. Ik ken solden ben al een paar x vaker geweest. Maar is al een tijd geleden

In het dorp waren de biertjes (330ml) vorig jaar €3,40 euro. Dit jaar nog geen idee :)

Plaats een reactie