Werken in Sölden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

Hallo allemaal,

Ik heb de mogelijkheid om voor een aantal maanden te gaan werken in een kroeg in Sölden. Heeft er iemand ervaring met het werken in Oostenrijk of misschien Sölden en heb je tips voor me? Waarom zou ik het juist wel of juist niet moeten doen?

Alvast bedankt voor je reactie!

Als ik de kans kreeg en ik zou momenteel geen baan hebben dan zou ik daar zonder twijfel op in gaan. Heerlijk toch om een paar maanden in de bergen te wonen?

Kansen zijn er om te grijpen,Jan!!!

www.wausclothing.com THE BRAND FOR BOARDERS

Welke kroeg? Ik zou het in jouw plaats zeker doen, er zijn er die er gewoon niet binnen raken dus go for it :-)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Haha Almrausch Kristof. Afgelopen jaar paar keer geweest en aan de praat geraakt… Wel mijn type bar/cafe/kroeg dus vandaar :-)

Ik zou het zeker doen. Het zal af en toe (vaak) hard werken zijn, het is geen vakantie, maar een seizoen in de bergen is briljant en je skiet (of board) altijd meer dan als je een weekje op vakantie gaat.

Click. Click. Peace

Doen!!! Als je het nu nog kan… Krijg je anders vet spijt van!

en kroeg kan betekenen laat werken dus overdag boarden/skieen!

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

we kunnen ook ruilen hoor ,ik heb nog een leuke vrouw en een engeltje van een dochter in de aanbieding, beide apk gekeurd , maar meteen doen jan als je de gelegenheid hebt

he-ho lets go

Gaaf man, waarom niet toch??? Het is echt puur genot hoor! En ik denk dat je wel genoeg vrije tijd zal hebben overdag…

Ken je thuis/financiele sitatie niet maar wanneer deze het toelaten, geen moment twijfelen, solden is super en de almraush een top-tent. doen!

Addict.

Ik hoop wel dat je goed met plateaus en glazen tussen een menigte kan bewegen, want dat is echt DE uitdaging van je leven daar denk ik ;o)))

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Almrausch!! Paar jaar geleden geweest en de zaterdag dat wij aan kwamen 's avonds eens gaan kijken… We kwamen er niet eens in zo druk was het!!! We dachten wat is dit nou weer @&)!?@€€@"!!!

Die avond bij de fire & ice geweest. Was een tamme boel. Die avond daarop (en de rest van de week) iets vroeger naar de almrausch. Wat hebben we daar gezopen!! Tot in de vroege uurtjes groot feest. Veel Nederlander en Belgen. Volgens mij draaide een DJ uit Breda.

Inderdaad een kunst om door de menigte de bediening te verzorgen! Suc6 & have fun!!

Let it snow, let it snow, let it snow

Wow relaxed! Hoe ben je aan dat aanbod gekomen als ik vragen mag? Heb hier zelf namelijk interesse in, voor volgend jaar in ieder geval. Ben nu een jaartje aan het werk op Vlieland, maar zou graag ook nog een keer in een winterbestemming aan het werk gaan!

PS. Zeker doen als je het mij vraagt! Super tof toch? :)

Vanaf december ben ik gesetteld in Sölden. Bedankt allemaal voor jullie reacties en kom gerust een biertje doen ;-)

Hoe ben je daar terecht gekomen als ik vragen mag? Ik heb verregaande interesse om te werken en wonen in de Alpen. Dat mag zelfs langer duren dan alleen het wintersport seizoen. Sta voor veel open maar mijn voorkeur heeft Frankrijk ;), de Savoie of Haute Savoie. bvd…

Not all who wander are lost

@ Edwin ik ben vorig jaar op wintersport geweest in Sölden. Vanzelfsprekend een aantal keer de middag doorgebracht in Almrausch, aan de praat geraakt met personeel en via Facebook vacature tegengekomen via een van de personeelsleden. En zo is het balletje gaan rollen…

Misschien als je komende wintersport gewoon eens een kroeg, restaurant o.i.d. binnenloopt vragen naar de mogelijkheden!

Het is tot op heden uiterst onzeker of ik uberhaupt op wintersport ga/kan. Vandaar de verregaande interesse om te werken in een wintersportgebied. Maan geleden de tour du mont blanc weer gelopen en toen ik daar was kriebelde het toch wel heel erg om is een aantal maanden of langer in het hooggebergte te vertoeven.

Not all who wander are lost

Heb na een week apres skieen in Solden ook een aanbod gekregen samen met een vriend van me bij de Mogul in Solden.

Maar verder nooit op ingegaan ivm met werk in Nederland.

Maar ik zou er ook vol voor gegaan zijn, lijkt me toch wel echt vet om daar te werken.

Succes Jan!

Dag Jan,

Ik ga dit seizoen ook in Sölden werken. Weet alleen nog niet hoe ik er ga geraken (de vluchten vliegen pas vanaf 20 december precies). Hoe doe jij dat?

Groetjes!

Sölden is TOP om te werken en te wonen! Wanneer gaat Almrausch open? Dan kom ik eens langs met de groepen skiërs. Fiertig!

Skiën. What else.

@Anneleen ik wordt weggebracht door mijn ouders omdat ik veel spullen mee moet nemen.

@john komende donderdag is de eerste dag omdat komend weekend World Cup is. Ik ben er pas vanaf half december

Plaats een reactie