Mooiste afdaling en beste bergrestaurant Solden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

Ik ben ontzettend benieuwd wat jullie de mooiste afdaling van Solden vinden en dan ook het beste en gezelligste bergrestaurant.
Die grote vreetschuren is handig voor een snelle hap, maar niet gezellig natuurlijk.

Alvast bedankt voor de reacties!

beste restaurant, dat zijn er een paar
idd niet de grote vreetschuren

wel: huhnersteign
ook: de meeste restaurantjes rond gaislachalm

mooiste afdaling: de rode vanaf de gaislachkogl, over de voorkant, en dan door naar onderen naar de onderkant van die oude stoeltjeslift

piste 1 piste 4 piste 10

Thnx! Komt goed uit, want ons hotel zit praktisch naast de Gaislachkogl bahn!

Of je doet er gewoon meerdere mits je een beetje kan doorskiën: de BIG3! Een leuke route van 50 km. Lekker eten doe je in de eerder genoemde Huehnersteign, bij de Löple-alm en bij Grüner op Innerwald. Maar eerlijk is eerlijk: de Gulaschsuppe in de vreetschuur van Giggijoch is ook erg lekker…

Skiën. What else.

@john,
Hoe zijn de condities in Solden? Alleen op de gletcher goed?

Vaste stek is de Lople Alm, wat een schitterend terras, goeie bediening en heerlijke rust. En het eten is er ook nog TOP!

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

@Gast702: De beide gletschers zijn super evenals alle pistes op de de Giggijoch, ook piste 30 is open tot de Langegg lift. Zie onderstaande foto’s, vandaag gemaakt…

@Kristof: Helemaal gelijk, alleen jammer dat je er nu nog niet kan komen…

null

null

null

Skiën. What else.

@john. thnx Ziet er goed uit. zaterdag rijden we naar Solden voor een paar dagen skien:)

Ziet er goed uit!

Bedankt Kristof! ga het zeker proberen!

De gletsjerafdaling en Huhnersteign.

http://www.skiwelt.at/nl/sommer/info/ruebezahl-alm-ellmautir…

zonder twijfel rubezahl alm, echt super.
als er veel sneeuw ligt, ondergesneewd marmottenhol met leren toegansgordijnen.
alle bediening in lederhosen, wit bier en warm haardvuur.
in elk gebied waar ik kom in europa vergelijk ik het met rubezahl alm met mijn vrienden.

ga er heen!
grt rubezahl fan!

ja en ik weet dat dit forum over solden gaat

Ik kan niet anders dan ook zeggen Huhnersteign, heerlijk eten/gezellige tent/lekker knus en ook bij zon zit je gezellig buiten.

De route er naartoe is ook mega relaxed, lekker blauw en gas geven :)

Huhnersteign here we come!

Plaats een reactie