Rodelen in Solden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

hallo allemaal

wie kan mij vertellen waar je in de buurt van solden gezellig kan rodelen ?
ook had ik graag geweten waar je het beste terecht kan voor een skisafari .
zijn er in solden ook mogelijkheden om sneeuwscooters te huren ?

veel plezier alvast allemaal en bedankt voor jullie reacties

Moderator: Even de titel wat duidelijker gemaakt.

Rodelen kan vanaf de Gaislachalm, ook 'savonds als de baan verlicht is. Je kan vanuit het dorp met een taxi omhoog en daar ook goed eten (en drinken…) voordat je op een rodel terug gaat…

Een skisafari kan hier http://tirolchaletholidays.com/skisafari-3days-soelden-oetzt…

Ik zal morgen op de skischool even navragen of er sneeuwscooters gehuurd kunnen worden.

Skiën. What else.

Persoonlijk vind ik het rodelen in Solden geen succes. Inderdaad met de taxi omhoog waar je “gedwongen” met andere gasten aan tafel zit. Wisselen van tafel is dan lastig. Wij hadden een andere groep leren kennen en wilde graag bij elkaar aan tafel zitten wat dus niet mogelijk was. Je mag pas gaan rodelen als alle taxi’s binnen zijn want het rodelen start op dezelfde weg als waar je met de taxi omhoog komt. Geen leuke rodelbaan met slechte markeringen en voor ons gevoel onveilig.
Verder vind ik Solden top

Je kan ook gaan rodelen in Hochgurgl. je gaat met je sleetje in de gondel om hoog. De rodelpiste loopt langs de rode dalafdaling van Hochgurgl naar Pill. je kan er ook avondrodelen. Hochgurgl ligt ongeveer op een kwartiertje rijden van Sölden.

Rodelen kan vanaf de Gaislachalm, ook 'savonds als de baan verlicht is. Je kan vanuit het dorp met een taxi omhoog en daar ook goed eten (en drinken…) voordat je op een rodel terug gaat…
Een skisafari kan hier http://tirolchaletholidays.com/skisafari-3days-soelden-oetzt…
Ik zal morgen op de skischool even navragen of er sneeuwscooters gehuurd kunnen worden.

John Sölden op 7 dec. 2012 17:02

super john dank je wel
kan je ook sneeuwfietsen huren ?
ik ben wel al een paar keer in langenfeld huben gaan rodelen maar wil komende wintersport wel eens wat anders .
aan de grote weg in solden ligt ook een klein rond gebouw daar kan je ook rodelen boeken maar waar gaan die dan ? dat was in combinatie met barbeceuen geloof ik.

alvast bedankt voor je moeite en de reactie

Persoonlijk vind ik het rodelen in Solden geen succes. Inderdaad met de taxi omhoog waar je “gedwongen” met andere gasten aan tafel zit. Wisselen van tafel is dan lastig. Wij hadden een andere groep leren kennen en wilde graag bij elkaar aan tafel zitten wat dus niet mogelijk was. Je mag pas gaan rodelen als alle taxi’s binnen zijn want het rodelen start op dezelfde weg als waar je met de taxi omhoog komt. Geen leuke rodelbaan met slechte markeringen en voor ons gevoel onveilig.
Verder vind ik Solden top

Coosie op 7 dec. 2012 18:56

Persoonlijk vind ik het rodelen in Solden geen succes. Inderdaad met de taxi omhoog waar je “gedwongen” met andere gasten aan tafel zit. Wisselen van tafel is dan lastig. Wij hadden een andere groep leren kennen en wilde graag bij elkaar aan tafel zitten wat dus niet mogelijk was. Je mag pas gaan rodelen als alle taxi’s binnen zijn want het rodelen start op dezelfde weg als waar je met de taxi omhoog komt. Geen leuke rodelbaan met slechte markeringen en voor ons gevoel onveilig.

Verder vind ik Solden top

Coosie op 7 dec. 2012 18:56
maurice op 8 dec. 2012 08:45

hoi

dank je voor je reactie
waar ben jij gaan rodelen als ik vragen mag ?

Je kan ook gaan rodelen in Hochgurgl. je gaat met je sleetje in de gondel om hoog. De rodelpiste loopt langs de rode dalafdaling van Hochgurgl naar Pill. je kan er ook avondrodelen. Hochgurgl ligt ongeveer op een kwartiertje rijden van Sölden.

joepiedepoepie op 8 dec. 2012 03:09

dank je wel voor de tip

Plaats een reactie