Meerijden met pistenbully in Sölden kan nu.

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Als er iemand is die een keertje wil meerijden met een pistenbully in Sölden dan kan dat. Ik moet dat dan wel vooraf even melden, dan gaan we op de Giggijoch een stukje rijden!

Skiën. What else.

Hey Joh, daar zou je mijn zoon een ongelooflijk plezier mee doen, hij droomt hier al lang van.
Wij zijn tss 6 & 13 april weer eens in Sölden, laat je weten hoe we kunnen afspreken ,

Heerlijk dat je op dit forum zit John, je maakt me steeds lekkerder voor een wintersport in het mooie solden.
mijn eerste wintersport ervaringen komen uit solden, eigenlijk langenfeld maar het gros brachten we door in solden.

dan pistenbullyritje lijkt me fantastisch, misschien weet iemand of dit ook in hinterglemm kan?

toch maar weer is een goed woordje doen voor een solden 2014, want dit jaar is al volgeboekt.

Addict.

Vet! Lijkt me echt wel de moeite, jammer genoeg zal het niet voor dit seizoen worden maar nogmaals: cool initiatief John!

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Stuur me even een PM met je email adres, dan regelen we dat.

Skiën. What else.

Hallo John, vrijdag weekendje skiën in Solden vanuit Nederland, wij verblijven in Umhausen. Sneeuwschuiven is mijn ding, hoe kan ik mij aanmelden, groeten Aad

Ze staan er helemaal klaar voor!

null

Skiën. What else.

Hoi John,
Heb zeker interesse om eenkeer mee te gaan. Mijn mailadres is j.hesen@tele2.nl. Wij verblijven vanaf 1 februari in Innerwald Solden. Hoor graag van de mogelijkheden.

Gr. Jos

he hallo.
cool!! ben binnenkort in solden (of ja, niederthai van 31 jan - 3 febr) en wil heel graag mee.
is iets wat ik al lang eens wil doen.
hoe, wat, waar enzovoorts?
mijn e-mail: fr3d3riqu3@yahoo.com
groetjes
Frederique

Hallo john,
We gaan van 9 tot 16 februari alweer voor de vijfde keer naar solden met een
groep van 14 personen.Bij deze groep zitten 3 jongens twee van 8 en een van 13 jaar die elk jaar weer bij de pistebully staan te kijken.Het zou geweldig zijn als ze een keer mee zouden kunnen rijden.Ik hoor graag van je of het mogelijk is. Mijn email adres is :
m.loeffenkonings@chello.nl Alvast bedankt. Mvg Michiel.

Toffe actie om dat zo aan te bieden. Ik weet dat je in Fiss ook mogelijkheden hebt (of had) om een stukje met een pistenbully mee te rijden, dit kon je aanvragen bij kassa’s van de lift maatschappij.

[

Hallo John,

Het lijkt mij geweldig om eens met zo’n machine mee te kunnen rijden.
Ik zit nu op mijn hotelkamer in hogh-solden naar de pistebully’s te kijken, indrukwekkend hoe deze machines naar boven klimmen.
Als er een mogelijkheid is, dan hoor ik dat graag !
Vr gr.
Michel velle

Volgens mij kun je dit beter aan de piste bully bestuurders zelf vragen want John laat het afweten :p

Stuur me even een PM met je email adres, dan regelen we dat.

John Sölden op 14 jan. 2013 20:48

Tja.

Skiën. What else.

Haha. Duidelijker kan het niet zijn volgens mij hè John.

Plaatjes kijken kan iedereen. Begrijpend lezen blijkbaar niet.

Skiën. What else.

Beste John, erg leuk initiatief. Zou het leuk vinden maar wil juist een plekkie vragen voor m’n schoonvader Huub (60jr). We gaan 17 t/m 22 februari naar Solden (en gaan al jaren) en zitten in Pension Kuhtrainschlucht. Alleen is mijn schoonvader verlamt aan de gehele rechterzijde van zijn lichaam en dus slecht ter been. Hij kan slecht (maar wel) lopen en helaas vanwege een hersenbloeding ook niet meer praten (afasie). Ik weet zeker dat hij het te gek zou vinden om eens een keer te kunnen beleven hoe dit is om in zo’n geweldenaar mee te rijden (hij is altijd automonteur geweest). Ik weet niet hoe we het kunnen bewerkstelligen om hem erin (en eruit) te krijgen maar ik ben erbij en als jij erin gelooft doe ik het ook. Mocht je een enorme dienst willen bewijzen en zeker een glimlach van oor tot oor willen zien dan kan je me een email sturen op d.kwak@ziggo.nl
Alvast bedankt en mocht je het niet zien zitten begrijp ik het ook heel goed, vind het wel echt te gek dat je je op deze wijze beschikbaar stelt, TOP! Groetjes Dennis Kwak

Als er iemand is die een keertje wil meerijden met een pistenbully in Sölden dan kan dat. Ik moet dat dan wel vooraf even melden, dan gaan we op de Giggijoch een stukje rijden!

JohnZillertal op 14 jan. 2013 16:08

hallo john

is dit in 2015 ook nog mogelijk ?
wij zijn er dan tijdens de carnaval.
zou je me kunnen laten weten wat hier de kosten van zijn ?

groeten en alvast bedankt voor de reactie

Hoi allemaal,
weet iemand of er ook een mogelijkheid is om mee te rijden met een pistebully in Skiwelt- Wilden Kaiser-Brixental?
Alvast bedankt!

Hoi John, is dit nog steeds mogelijk? We zitten deze week (22-28 feb) in solden. We hebben 2 kinderen bij ons die dit helemaal geweldig zouden vinden.

John zit in het zillertal, zoals je aan zijn huidige naam kan zien… dit bericht is gedateerd, al ruim een jaar geleden… misschien dat er zelf ter plekke iets te regelen valt?

Beste John,

Is het nog steeds mogelijk om een keertje mee te rijden? Mijn vriend zou dat echt fantastisch vinden. Hij zal in Solden zijn van 2 tot 5 april.

Alvast bedankt!

Plaats een reactie