Recente ervaringen?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sonnenkopf

Ik vind onder het skigebied Sonnenkopf in Oostenrijk geen recente ervaringen terug. Op het eerste zicht lijkt het een klein, maar wel leuk gebied. Niets voor de kilometervreters of snelheidsduivels maar genoeg uitdaging voor het hele gezin. Is er iemand recent nog geweest die dit kan bevestigen of aanvullen? Dank je wel!

Voor 1 of 2 dagen is het een prima bestemming, maar om er een week naar toe te gaan? Nee, dan zijn er heel veel meer kleine skigebieden die m’n voorkeur hebben. Maar prima om te combineren met andere skigebieden in de buurt. Sowieso Ski Arlberg natuurlijk, maar Montafon of Brandnertal zijn ook geen verkeerde combinaties :)

En welke kleine skigebieden had je dan in gedachten?
Bijkomend: ik ben wat boekingwebsites aan het overlopen om volgend jaar on de krokusvakantie (10-17/2) te boeken in deze regio. (Wat moet een mens anders doen op skivakantie!?) maar dat valt niet mee. Ben ik te snel of is er inderdaad al veel weg in die periode?

Veel te vroeg. Aanbod komt vaak vanaf september oid weer op gang.

Mr. Slow

Ik denk dat het nog te vroeg is im Sonnenkopf te boeken. Maar heb je wel goed gekeken bij de recensies. Ik zie 7 recente recensies staan.

*bericht bewerkt door vlinder72 op 03 mrt 2017 07:31

Plaats een reactie