goedkope skipassen?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Spindleruv Mlyn

Hallo,

Wij gaan zaterdag 6 dagen naar Spindleruv Mlyn en hebben gehoord dat je buiten de reguliere verkooppunten ook nog op een andere manier goedkoop aan skipassen kan komen. Weet iemand waar en wat het verschil is in kosten?
Alvast bedankt.

Skipassen, hotels enz. kosten daar al geen drol in vergelijking met Oostenrijk. Kan me niet voorstellen dat daar een soort Beverwijk is waar je op de zwarte markt een functionerende skipas kan kopen.

Een aantal jaren geleden kon je goedkoop een skipas bij de piste kopen, helaas zie ik dit al een tijd niet meer. Maar ga even bij de kassa staan en misschien komt er wel iemand naar je toe met een aanbieding :)

Ik heb even een vraag ik ga miss volgendjaar op wintersport en me ouders gaan oook mee en die gaan lopen maar die willen dan ook de ski lift op hoor moet je dan ook een skipas kopen ( dat zal wel ) maar is die dan goedkoper of hoe zit dat
M.V.G Femke

Je hebt een pas waarmee je eenmalig omhoog kunt, kostte als ik het goed heb ongeveer 6 euro. ook kun je puntenkaarten kopen, Als je dan een lift in gaat verlies je een aantal punten. Moeten je ouders eventjes zelf berekenen wat voor hun het meest gunstige is.(waarschijnlijk de puntenkaart)

In het dorpje kun je een pakket kopen, ski huur en ski pas, doe je dit, dan krijg je 10 % korting op de skipas. Skol-max ski rental

Plaats een reactie