Route met overnachting

Dit onderwerp gaat over de bestemming Winklmoosalm - Steinplatte

Heeft iemand ervaring met de beste route vanuit Rotterdam naar Waidring, in de voorjaarsvakantie 2009? Weet iemand een leuke slaapplaats voor 5 personen omdat we het niet in één keer willen rijden? Alle opmerkingen en bevindingen zijn welkom!

Al eens op de routeplanner Europa van de anwb gekeken? Daar kun je goede info mbt de route vinden.

Je zou eens kunnen kijken naar een hotel langs de Autobahn: http://www.autobahn-hotel.com

Tom

Ik zou kijken naar hotels in Stuttgart of Frankfurt. ik woon in Enschede, en ik rijd er in 1 keer heen. Is goed te doen.

Hoi frank; Wij overnachten nu voor de tweede maal achter elkaar in pension wariandl in rosenheim. Rosenheim ligt een flink stuk achter munchen net voor de splitsing bij kufstein. Ik vind de locatie ideaal omdat je 's morgens na het ontbijt binnen afzienbare tijd het drukke knooppunt bij kufstein voorbij bent.

Beste mensen, Uiteindelijk op zowel de heen als terugweg geen overnachting genomen. Op de heenweg 14 uur gereden met 4 uur file bij Munchen en op de terugweg 10 uur gereden, zonder files (Waidring - Rotterdam). Volgende keer waarschijnlijk 'snachts door Munchen rijden om de files te vermijden en dan maar heel vroeg op de piste staan. Bedankt allemaal voor het meedenken en tot volgend jaar.

Plaats een reactie