Slijpen & Waxen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Stubaier Gletscher

Weet iemand of je in dit gebied ook al in oktober je snowboard kunt laten slijpen (en eventueel waxen).

Zoja nog een zaak waarmee je goede ervaring hebt?

En enige idee wat het in het Stubaital ongeveer kost?

Is het niet handiger om je snowboard van te voren in NL te waxen en slijpen ?
Dan weetje zeker dat het goed komt

Als ik het me goed herinner zit er een Intersport in het dalstation waar ze het jaar rond onderhoud plegen.

Al zou ik, zoals @MitchelvA voorstelt, je snowboard van te voren een beurtje geven.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

[quote]Is het niet handiger om je snowboard van te voren in NL te waxen en slijpen ?
Dan weetje zeker dat het goed komt

Kan bij de intersport in het dalstation en bij de twee intersports op de Gletscher, wij hebben dat gedaan in het bergstation omdat een van de ski’s niet lekker ging. zij konden niets vinden en ski’s leken scherp en glad maar op basis van de informatie werd er gezegd: “ga maar even koffie drinken en kom over 30 minuten terug dan staan ze klaar, als het beter is dan betaal je de kosten van deze beurt en anders ligt het aan je eigen techniek.”

Zogezegd zogedaan en daarna ging het stukken beter dus met een glimlach de beurt betaald. Hele goede service die ik eerlijk gezegd niet had verwacht in zo’n enorm groot gebied en waar ze een monoplie op de berg hebben.

ik heb vorig jaar in Ellmau 10 euro gegeven voor waxen , reken in Belgie maar het dubbele !!

Plaats een reactie