Fulpmes Maart'19 + Rijadvies Duitsland?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Fulpmes

Beste forumleden,

Ik ga eind maart een paar nachtjes/dagen skieen bij Schlick/Stubai.
Qua echt te weinig sneeuw/skimogelijkheden maak ik mij met de Gletscher als backup weinig zorgen, echter ben ik wel benieuwd wat normaal de situatie in Schlick 2000 in deze periode is. Heeft iemand daar ervaring mee.

Tevens, in algemenere zin, is de A61/A8 tegenwoordig nog goed te doen, of is via de rechter-rijnroute via de A3/A7 of A3/A5/A8 combinatie sneller vanuit de regio Nijmegen.
Want ik hoor veel verhalen over ellenlange werkzaamheden en bijbehorende Stau in Duitsland en zou idealiter zodanig vroeg vertrekken dat ik nog 2 uurtjes op de latten kan staan bij aankomst.

Alvast bedankt.

Iemand? Ben vooral benieuwd naar de ervaringen op de A8 tegenwoordig tussen Manheim-Ulm.

En klopt het dat je bij Ulm niet meer kan afsnijden via de B10 zonder umweltsticker?

Gisteren teruggekomen, om 13u30 in Lermoos vertrokken, om 20u45 in BE-Limburg.
Via de klassieke route, Ulm, Stuttgart, Koblenz,…
20 minuutjes trager verkeer gehad, geen file. 👍
Ze flitsen aan de wegenwerken, daar waar je maar 60 mag. 🙄

Vorige week donderdagavond opgereden via de route A3-A7 in een (mislukte) poging de sneeuwzone te ontwijken. Die A7 is een afschuwelijke rotbaan. Die moet je nemen als je een nieuw gebit wil. 😉

*bericht bewerkt door bartvwg op 06 feb 2019 17:05

Bla, bla, bla.

Gisteren teruggekomen, om 13u30 in Lermoos vertrokken, om 20u45 in BE-Limburg.
Via de klassieke route, Ulm, Stuttgart, Koblenz,…
20 minuutjes trager verkeer gehad, geen file. 👍
Ze flitsen aan de wegenwerken, daar waar je maar 60 mag. 🙄

Vorige week donderdagavond opgereden via de route A3-A7 in een (mislukte) poging de sneeuwzone te ontwijken. Die A7 is een afschuwelijke rotbaan. Die moet je nemen als je een nieuw gebit wil. 😉

bartvwg op 6 feb 2019 17:04

'Dan gaan wij de A7 boven Ulm links laten liggen, daaronder is wat lastiger!

En bedankt voor de tip, sowieso is crossen bij werkzaamheden dom, maar met 60 is het erg opletten dat je net niet 70 gaat voor je gevoel en geflitst wordt.

wij nemen heel vaak de A7 tot Ulm en dan verder naar Munchen… A7 meestal zeer weinig problemen. Is/was er nu wat anders?

Volgens mij is de Umweltzone in Ulm net niet doorgetrokken tot aan de doorgaande weg. Alleen vrachtverkeer wordt geweerd, auto's kunnen zonder sticker kunnen er nog gewoon langs.

Plaats een reactie