Nauders of Fulpmes

Dit onderwerp gaat over de bestemming Nauders en Fulpmes

Wij willen aankomende krokus met het gezin op wintersport, kleinste van 3 jaar gaat sochtends beginnen met skiles, dochter van 8 gaat voor het 5e jaar op les en wij snowboarden allebei. Welk gebied is leuker qua kinderland voor de kleinste en voor ons om lekker te boarden ? Nauders of Schlick 2000 (fulpmes)

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 16 aug 2020 11:30

Wat mij betreft Nauders met vlag en wimpel. De skischool in Fulpmes zit bij het middenstation. Ik vind het daar zeer rommelig. Bovendien sta je daarna weer in de rij voor de gondel verder naar boven. Daarnaast is het skigebied van Nauders voor de (iets) gevorderde skiër veel en veel afwisselender.

Fulpdinges ken ik niet maar Nauders lijkt me erg leuk, zeker voor kinderen.
Je kan er ook geweldig rodelen. Fijn bij slecht skiweer. 👍

Bla, bla, bla.

Wat mij betreft Nauders met vlag en wimpel. De skischool in Fulpmes zit bij het middenstation. Ik vind het daar zeer rommelig.

77steve op 15 aug 2020 22:47

Waar ligt het kinderland bij Nauders?

Boven op de berg bij Bergkastel. Net er onder zit het kinderland, links ervan zitten de ski en snowboard school.

Nauders top vooral met kinderen 3 jaar geweest

Nauders is voor jullie ook leuker om te boarden. Schlick is niet echt groot en heeft een veredeld bospad als dalafdaling. Nauders heeft meer piste kilometers en meer variatie en een normale dalafdaling. Het laatste stuk ik wel wat vlak maar te doen. De kant van de Tscheyeck heeft een mooie lange afdaling.

Aftellen maar!

Ok bedankt voor de antwoorden, wij gaan naar Nauders, we twijfelen tussen hotel Erika en hotel Hochland, iemand die hier is geweest? Moet vooral leuk zijn voor de kids, speelkamer/zwembad e.d.

Zwembad van beide hotels is vergelijkbaar. Hochland is iets luxer misschien. Kijk ook eens naar Hotel Post: aanrader.
Speelkamer: geen idee. Meestal bestaat de speelkamer in Oostenrijk uit niet meer dan een donker hok met een pooltafel en wordt het meer gebruikt als opslagruimte ;-)

*bericht bewerkt door Hans- op 18 aug 2020 17:28

Zwembad van beide hotels is vergelijkbaar. Hochland is iets luxer misschien. Kijk ook eens naar Hotel Post: aanrader.
Speelkamer: geen idee. Meestal bestaat de speelkamer in Oostenrijk uit niet meer dan een donker hok met een pooltafel en wordt het meer gebruikt als opslagruimte ;-)

Hans- op 18 aug 2020 19:38

Is hotel Post nog wat beter dan Hochland? Of vergelijkbaar? Welk hotel is groter?

Hier toch wel erg goede ervaringen met Fulpmes, vanuit Aparthaus Ferienland. Jarenlang heen geweest met groep van meedere gezinnen. Was perfect en zeer betaalbaar!

Hotel Tiroler nog in Nauders
Heeft voor een hotel, echt een groot zwembad
Eten is er ook goed
Vaak wel een volle skibus

Maar mijn favoriete hotel in Nauders is Regina
Daar is het zwembad niet zo groot
Maar ik vindt het een mooi en prettig hotel
Als je daar de skibus instapt, heb je altijd plaats
Skibus stopt bijna voor het hotel

Ook een slechte ervaring in Nauders
Met hotel Bergblick
Wij zaten daar met een groep van 48 mensen
Iedereen vond het eten zout
Daar hebben wij wat van gezegd, en een dag later zat er nog veel meer zout op
Dit hotel heeft geen zwembad

Wordt hochland komende krokus👍

Is hotel Post nog wat beter dan Hochland? Of vergelijkbaar? Welk hotel is groter?

snowy1978 op 29 aug 2020 23:58

Je gaat naar Hochland zie ik. Prima keuze.

Wellicht was Aparthotel Arabella ook leuk geweest… zwembad onder de grond en panorama wellness op het dak!

Wellicht was Aparthotel Arabella ook leuk geweest… zwembad onder de grond en panorama wellness op het dak!

Shuffle op 30 aug 2020 16:31

zagen ook nog Margarete Maultasch langskomen, iemand daar geweest ? Is dat leuk met kinderen ?

Plaats een reactie