Sneeuwzeker

Dit onderwerp gaat over de bestemming La Joue du Loup

Hoe sneeuwzeker is La Joue du Loup.
Waneer begind ongeveer het seizoen en waneer eindigd het.

Het eindigt ongeveer midden/eind april, beginnen kan al +/- november

Al deze info vind je doodsimpel via de links hierboven! Info over sneeuw ==> Tap Weer&Sneeuw ! Info over de skiplaats zelf bij ==> Dorpen! Doetoch even de kleine moeite deze site te verkennen! Je hebt hier haast alle info op enkele muisklikken van jou vandaan! Anders is er nog Google !!!

Het heeft al een tijd niet gesneeuwd misschien deze week nog een beetje neerslag maar de temp. Gaat wel weer onder 0 zullen ze dan 's nachts ook de sneeuwkanonnen laten draaien in het laatste weekje van het seizoen?

Het seizoen loopt t/m 25 april dit jaar.
Ik ben net terug van een weekje La Joue Du Loup. De sneeuw is sinds vorige week donderdag echt slecht aan het worden. De dalafdaling kunnen ze bijna niet meer instand houden. De temperatuur is veel tehoog in het dat was vorige week 20 tot 25 graden en op de berg een graad of 10. Gelukkig koelde het 's nachts op de berg aardig af tot een graad of 0 a -1, helaas was dit de laatste dagen niet meer zo en dat was goed te merken aan de sneeuw op de berg.

Helaas is het seizoen dit jaar reeds sinds zondag 17 april afgelopen.
Ik was in Superdevoluy van 9 tot 16 april dus ik heb geluk gehad. Van een dalafdaling was er geen sprake meer. In het begin van de week waren er nog aardig wat pisten open. Naar het einde toe slechts enkele rode en de zwarte pistes!
Slecht jaartje!

Plaats een reactie