Wie zit er in Les Toits des Devoluy v/h Mona Lisa in Superdevoluy

Dit onderwerp gaat over de bestemming Dévoluy

app.

Ik vanaf 1 tot 9 jan

@ Terence, wat leuk!!! ik kom 8 januari aan…

op welke verdieping zitten jullie?

Ik heb geen idee, dat zie je pas als je incheckt.

Ik zit er vanaf 15 januari een weekje.
Vorig jaar hier ook geweest, was super! Alleen even de weg oversteken en je staat al op de piste!! Ideaal!

Ik ga er heen van 4 tot 13 feb…

Voor wie geinteresseerd is: volgende week probeer ik elke ochtend en middag een sneeuw/skiomstandigheden-update te geven op http://www.twitter.com/annetreur

Ik ben er vanaf 15 januari ook een week. Ik hoop alleen dat er dan nog sneeuw ligt met de temperaturen die aan het eind van de week worden opgegeven.

@Linda: Ik verwacht dat het wel goed komt; sowieso ligt er op de berg zelf wel veel sneeuw. Misschien is alleen de dalafdaling wat minder, maar ja, dan is het gewoon een kwestie van boven blijven… :-)
En met het warme weer zal het waarschijnlijk om 14.00 uur een terrasje worden!

Hallo,

@Anne
@Linda

Leuk dat julie er die week ook zijn. In welk appartement zitten julie? Laat even een berichtje achter op:
http://superdevoluy2011.hyves.nl/

@Anne, lijkt me een goed plan. Weersverwachting is voor de komende week niet zo gunstig…

@Dave, goed excuus om vervroegd te gaan apreskieen toch? hahaha.

Maar in de bergen legt wel genoeg, en mooi weer. Betere week kwa weer kan je niet hebben denk, alleen tot halverwege komende week is het gewoon te warm, daarna weer normalere temperaturen.

He Bjorn, ik heb nog geen idee in welk appartement we zitten; dat horen we waarschijnlijk zaterdag pas.

Ga je met de bus of met eigen vervoer?

@Anne, Heey anne, wij gaan met Husk heen. We stappen op in Amsterdam, en gaan naar Appartement SuperD.

Heb je een korte beschrijving van jezelf waaraan we je kunnen herkennen? (zowel op de piste als op het terras? )

Ik ben 203cm (best lang) 22 jaar, donkerbruin haar met blonde pieken. Marinekleur snowboardjas, en zwarte snowboardbroek. Zilverkleurige plank. Najah, als je dat niet tegenkom om de piste:P hahaha.

Tot vd week mischien.

He Björn,

Hier is een foto van onze groep, behalve die jongen met die cremekleurige jas gaan al deze mensen ook mee, plus nog iemand met óf een hardblauwe jas, óf een grijszwarte softshell-jas. En ik ga zelf dus ook mee, maar ik maakte de foto dus sta er niet op… :-)

Oeps, moet ik natuurlijk wel het linkje plakken: http://ankiepankie.hyves.nl/album/47557998/Wintersport_2010_…

Heey anne, leuke foto hoor.

Krijg steeds meer kriebels van het wintersporten. haha.

Nog 1 dagje werken, en dan mooi de bergen in.

Mischien dat ik julie tegen kom.

We komen elkaar vast wel tegen, zo groot is het gebied ook weer niet. Maarreh, jij boardt dus?? Onze groep heeft een algemene afkeer van boarders… :-)
Probleem met boarders is dat ze ineens voor je neus op de grond gaan liggen…(zeg niet dat jij dat ook doet hoor, maar in het algemeen); een skieer zie je altijd vallen, die zwaait eerst met z’n stokken, zwalkt een paar meter en gaat dan plat, maar boarders kunnen soms zonder op of om te kijken ineens neervallen. Zwaar irritant! Dus daarom (heel onaardig :-) ), juichen wij altijd heel hard als we in de lift zitten en we zien een boarder onderuit gaan. Tenzij ie echt hard valt, dan juichen we natuurlijk niet, maar goed, over het algemeen hebben wij niet zoveel met boarders op. Maar wellicht kun jij ons boarder-beeld verbeteren?? :-)

Wat ben jij ontzettend hyprocriet! Blijkt maar weer eens dat jij hier als enige gefrustreerd bent.

Wat is daar hypocriet aan? Ik leg toch uit waarom ik niets met boarders heb? Zoals je hopelijk op de basisschool geleerd hebt, betekent hypocriet net zoiets als achterbaks, maar wij laten onze afkeer gewoon merken hoor, niets achterbaks aan. Misschien moet je eerst eens je Nederlands ophalen…

Ik ben trots op je, mevrouw de secretaresse! Laat het maar komen!

anne is gewoon jaloers dat ze niet kan snowboarden ik kan het allebei en durf te zeggen dat snowboarden gewoon veel veel vetter is.

sommige mensen misgunnen (anne)

@Nick: Ik heb het nooit geprobeerd, totaal geen interesse in.

Maar heb leren skieën in een jaar waarin er bijna geen sneeuw lag (2002 ofzo) en we op ijsplaten als superbeginners naar beneden glibberde. De laatste restjes sneeuw die er nog lagen werden door boarders weggeschraapt, dus sindsdien heb ik het niet meer op boarders.

Heeft totaal niets met jaloezie te maken; zolang ik me nog enorm vermaak op ski’s ga ik niet boarden.

Bovendien is een paar jaar geleden een vriendin van mij door zo’n vallende boarder onderuit gegaan; hij kruiste haar en ging ineens liggen, waardoor zij hem niet meer kon ontwijken. Gevolg: skivakantie voorbij.
En dat is wat ik net probeerde uit te leggen met boarders.

Wil echt niet iedereen over één kam scheren, maar het gros van de boarders die ik gezien heb gaan ineens zitten zonder om te kijken of er toevallig iemand achter hen zit.

Ik wil ook niemand over 1 kam scheren, en vind het alletwee super vet (boarden ook om te doen, alletwee om te zien). Ik heb niet snel aan iemand een hekel, maar als ik ankiepankie een keer tegen kom op de piste zou het zo maar kunnen dat ik per ongeluk tegen haar aan kom met mijn board…

@Teun, goed dat je het zegt, dan ski ik eerst een xtje voor jou langs… :-)

Ben het wel met je eens dat een goede boarder mooi is om te zien; dat kan ik niet ontkennen!

Haay,

Ik zit nu in Superdevoluy, en we hebben maandag en woensdag heel veel sneeuw gehad. En vandaag hebben we een warme dag gehad met veel zon en (mist). Verder is het een super gebied!!!
Veel mogelijkheden om te stappen heb je niet… en paar pubs en daar blijft het dan bij. Dan moet je het zelf maar gezellig maken.
Morgen mijn laatste dag snowboarden en dan ga ik het er van maken en dubbel zo hard genieten.
Want zaterdag rijden wij al weer naar huis!!!

Gr. Suzanne

Bedankt voor je update! Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Leuk gebied he? :-) Laat wel wat sneeuw liggen voor zaterdag he?
Geniet van je laatste dagen!

hoiii Anne,

Ik hoop dat het mooi weer voor je is!!!
Wij hebben vandaag onze laatste dag gehad, en wel redelijk veel ijs maar ze gebruiken de kanons voor wat nepsneeuw.
Verder zijn er heel veel militairen Frans!!
En je moet de crepes proberen bij Le Schuss!!!
Kom ik net vandaan namelijk, heb daar lekker crepe gegeten.
Wij moeten morgen voor 10 uur er uit zijn en dan rijden we lekker terug naar nederland. Misschien dat ik in maart weer 1 weekje ga moet nog eventjes kijken.
Alvast als ik je niet meer spreek heeeeeel veel plezier en geniet ervan!

Xxx Suzanne

Ik vind het een beetje triest als je mensen gaat uitlachen als ze vallen. Of ze nou boarden of skien.

Plaats een reactie