negatieve ervaringen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Dévoluy

Wie heeft ook negatieve ervaringen over dit ski gebied en de verhuur etc. van chalets Margot? Wij zijn voor de 2e keer geweest en vonden het er erg druk met lange wachttijden voor de liften, daarnaast is er nogal wat materiaal van ons gejat. Ben benieuwd of er nog meer zijn met negatieve ervaringen. Wij waren er in de week van oud- en nieuw 2008/2009.

Dat materiaal staat hier gewoon hoor, kom morgenochtend even langs!

Ik zou even naar Opsporing Verzocht toe stappen.

Wij zitten er nu deze week, en wij weten echt niet waar jij/jullie het over hebben!!! Tis een heerlijk gebied, brede pisten en absoluut niet druk! Kijk maar even op de webcam. Hebben wij trouwens ook gedaan voor de week dat jij/jullie er zat/zaten (je spreekt uit anoniem dus weet niet of je alleen voor jezelf spreekt of voor de groep) En als wij de webcam voor jullie week bekijken… drie mensen is druk op de pisten met allemaal hangjongeren???
Echt, nogmaals vind het jammer dat jullie zo de pret willen drukken voor andere wintersporters met negatieve ervaringen. Wij hebben in ieder geval tot nu toe een heerlijke rustige week gehad met veel lol… het uitgangspunt van een vakantie, lijkt ons.
Volgende keer veel succes gewenst met een ander gebied te zoeken! Wij komen hier beslist nog eens terug, misschien zelfs volgend jaar!

Misschien eens een ander gebied uit proberen hé! In Iran is er een heel groot gebied!

WIE IS ER HIER DE MODERATOR/JORIS? HET BEGINT HIER OP ULTIMATESN*WB**RDING TE LIJKEN! VAN DE 4 REACTIES 3 DIE NERGENS OVER GAAN! ER WORDT OM ERVARINGEN GEVRAAGT EN DIE WIL IK OOK LEZEN NIET DIE ONZIN.

Henk , onder dit kadertje vind je de nodige gegevens, heb ik even snel voor je gedaan!
redactie@wintersporters.nl
010 223 0964

Fijn weekeinde !

liefst geen capslock!!!

ik ben er vorig seizoen een weekend geweest. heel slecht weer, maar toch heerlijk geskied. idd brede pistes. voor een hele week zou ik het gebied wel wat klein vinden, maar voor een weekend heel prima. wij zaten in La Joue du Loup. een klein dorp met gezellige restaurantjes, waar je vriendelijk geholpen werd. Ik vond het dus wel een aanrader. Jammer dat op een dag de combilift vanuit het dorp was ingestort door het beunweer…

Een tegenvallende vakantie is nooit leuk. Het van-je-af-schrijven kan therapeutische waarde hebben. Maar , persoonlijk denk ik, dat je deze ervaring best meeneemt en probeert lessen te trekken naar de toekomst. Ga op zoek naar rustiger gebieden// regio’s. Laat geen materiaal onbeheerd achter. Onder de link ==> dorpen hierboven kan je ervaring neerpennen per dorp. Alsook andere ervaringen lezen. Dit kan al een indruk geven van de door jou gekozen reisbestemming.
Fijne wintersportvakantie gewenst aan allen!

Plaats een reactie