Supermarkt

Dit onderwerp gaat over de bestemming Superdévoluy

Ik ga over 3 weken met mijn vrienden een week naar Superdevoluy. Wij willen graag zelf in ons appartement koken. Nu heb ik gelezen dat in het plaatsje een supermarkt is wat erg prijzig is. Heb je in de buurt een grote plaats waar een grote supermarkt is en waar je makkelijk kan komen?

Hoi Karin,
ik ga zelf ook over een week of 4. Heb gehoord dat de dichtsbijzijnde plaats van betekenis of een uur rijden ligt. Daar zal denk ik ook de eerste supermarkt van betekenis zijn. Succes!

Hallo,
Ik ben er afgelopen week geweest en het is inderdaad wat prijzig.
Dan kan je denken aan 500 gram gehakt voor 4,30 euro, warme chocomel op terrasje 3,5euro, witte wodka red bull 20cl á 6.30euro, zak chips 2,60euro, 30pack kronenburgbier a 17.60euro. Stokbrood valt enigzins wel mee, dit kon men krijgen voor 95ct voor een dunne en 1.20euro voor een wat dikkere stokbrood, dus dan weet je zo ongeveer hoe de prijzen liggen. Gelukkig wisten we dit ook van te voren en hadden we een koffer met etenswaar meegenomen wat ons aanzienlijk in de kosten scheelde. Een supermarkt dat een redelijke prijs heeft in de buurt: vergeet het maar. Succes!

Plaats een reactie