Broodjesservice

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Sybelles

Hallo,

Weet iemand wat broodjesservice precies inhoudt, wordt het gebracht of moet je het halen?
En wat kost het?

Bedankt alvast en groetjes

Karin

Hoi Karin,

Volgens mij is dat geheel afhankelijk van het hotel of het appartement waar je verblijft!!

Groet Jeroen

Het gaat vooralsnog om Fontaine du Roi.
En ander gewoon iets gemiddelds, want ik heb écht geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen (qua prijs).

Groetjes,
Karin

Voor Frankrijk, reken op €1,- tot €1.20 voor een stokbrood en dat wordt dan bij de meeste appartementen in een zak voor je deur gezet 's ochtends. Je kan ook iedere ochtend naar de winkel, dat is iets goedkoper maar ook kouder.

Bij sommige appartementen wordt het voor de deur gezet, bij sommige moet je het ophalen bij de receptie. De prijzen liggen niet veel boven de prijzen die de bakker hanteert en het assortiment bestaat meestal uit 2 of 3 soorten stokbrood, croissants en chocoladebroodjes. Meestal moet je de dag van te voren bij de receptie opgeven wat je de volgende ochtend wil hebben (tenzij je het de eerste dag al voor de hele week opgeeft).

bakker is daar 3 minuten lopen:)

Ok, bedankt allemaal voor de reacties!

Enneeeeh gast0247…we willen dus juist niet eerst de deur uit, lekker direct uit je bed en eten maar!!!

Maar evengoed bedankt!!

Groetjes,
Karin

Plaats een reactie