Les Sybelles / Toussuire

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Sybelles

Hallo,

Zondag vertrekken we richting Toussuire om daar een weekje samen met de schoonouders te gaan snowboarden.
Iemand ervaring met de pistes? Wij doen al 1 jaar aan snowboarden en gaan met gemak de blauwe pistes af. Dit jaar zouden we de rode proberen onder de knie te krijgen.

Ligt er veel sneeuw voor de moment of wordt er veel sneeuw verwacht? Misschien heeft iemand een handige site waar ik dit op kan terugvinden.

Alvast bedankt!

Het laatste kun je allemaal zien op deze site:
https://www.wintersport.nl/dorpen/la_toussuire/sneeuwhoogte…
Komende 4 dagen wordt er 1-5 cm verwacht.
En er ligt 160 cm op de top

Gang is alles

Euh, ik heb wel eens vernomen dat je eea terug kunt vinden op http://www.wintersport.nl. Daarnaast biedt de pagina van het betreffende skigebied misschien wel uitkomst?

Ik ben een echte leek als het over wintersport gaat maar nu toch de microbe te pakken. 160 cm lijkt mij veel. Wil dit zeggen dat er volgende week toch het meeren deel van de pistes zal open zijn?

Hoe zit het daar met de liften? Vorig jaar waren de sleepliftjes in Samoens toch niet echt ons ding, maar al doende leert men zeker :)

Euh, ik heb wel eens vernomen dat je eea terug kunt vinden op http://www.wintersport.nl. Daarnaast biedt de pagina van het betreffende skigebied misschien wel uitkomst?

Userd op 18 mrt. 2014 16:00

Nogmaals dan…

Hallo,

Zondag vertrekken we richting Toussuire om daar een weekje samen met de schoonouders te gaan snowboarden.
Iemand ervaring met de pistes? Wij doen al 1 jaar aan snowboarden en gaan met gemak de blauwe pistes af. Dit jaar zouden we de rode proberen onder de knie te krijgen.

Ligt er veel sneeuw voor de moment of wordt er veel sneeuw verwacht? Misschien heeft iemand een handige site waar ik dit op kan terugvinden.

Alvast bedankt!

Mannie op 18 mrt. 2014 15:56