Wandelroutes voor voetgangers

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saint Sorlin d'Arves

Wij gaan dit jaar skiën in Saint-Sorlin D’arves. Mijn schoonouders gaan mee maar zij skiën niet, zij zouden hier graag enkele wandelroutes gaan doen. Liefst met “gewoon” schoeisel en niet met speciale sneeuwschoenen (die je daar kan huren). Online vinden we weinig terug over normale wandelroutes. Kan iemand mij hun ervaring meedelen omtrent de wandelroutes in dit gebied?

Alvast bedankt
Nathalie

Wandelroutes zijn er NIET voor gewoon schoeisel en in 't dorpje ben je héél snel uitgewandeld, dorpje stelt niets voor.

Born to run. B.S.

Wandelroutes zijn er NIET voor gewoon schoeisel en in 't dorpje ben je héél snel uitgewandeld, dorpje stelt niets voor.

dan58 op 23 jan 2019 12:29

Nathalie zal wel ‘gewone’ wandelschoenen bedoelen en geen naaldhakken denk ik. ;)
In principe volstaan gewone, goede wandelschoenen wel, al zou ik geen lage schoenen aandoen.

*bericht bewerkt door bartvwg op 23 jan 2019 13:50

Bla, bla, bla.

@bartvwg
Die bedoel ik ook.
Wandelpaden zijn daar niet alléén pistes en een klein dorpje.😊

Born to run. B.S.

Aha, dan toch maar sneeuwschoenen aan @dan58
Ook niets mis mee, toch? :p

Bla, bla, bla.

Wanneer gaan jullie? de zuidhellingen zijn daar snel sneeuwvrij (let wel op ijs op de paden, dus wees altijd bereid om om te draaien). Iets lager, bij St Jean d’arves zijn er aardig wat wandelpaden op het zuiden gericht.

Ook kun je vast wel wat paden vinden die hard zijn aangelopen door andere wandelaars.

null

Click. Click. Peace

Jaja ik bedoel een goede stevige stapschoen uiteraard 😜. Oh dat is jammer…

We zouden einde maart gaan. Ik moet er wel bij zeggen dat we met kleine kindjes gaan en dat het bij ons wel zeker 10 jaar geleden is dat we nog op de latten hebben gestaan…

Plaats een reactie