Restaurants

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saint Sorlin d'Arves

Ik zou graag willen weten hoeveel restaurants er op de piste te vinden zijn. Alvast bedankt.

In het gebied van Sorlin ben ik er vorig jaar 3 tegen gekomen.
In het hele les sybelles gebied zijn er nog wel meer maar ik durf niet precies te zeggen hoeveel.

Er zitten er twee op de Col de la Balme, aan het begin van de dalafdaling naar St. Sorlin. Ik vind dat een erg mooi plekje. In St. Sorlin zelf zitten een paar restaurants vlak aan de piste of onderaan de stoeltjeslift. Verder is er nog een restaurant met terras op de berg links vanuit st. Sorlin omhoog gezien, die met al die moeilijker sleepliften. Maar daar kun je met de stoeltjeslift ook komen. Ik heb nergens gegeten, want ik hobbelde elke dag naar het appt. dat ook aan de piste lag. In Le Corbier liggen ook een hoop restaurants in het dorp direct aan de piste, bovendien zit je daar lekker in de zon!

Ben er 4 weken geweest en kan vertellen dat er toch echt een paar kleine leuke hutjes naast de piste te vinden zijn. Naast een paar te dure vreetschuren… Gewoon goed je ogen ophouden en mocht je een huisje zien, ff kijken of je naar binnen kan. Want wellicht kan je de lekkerste appeltaart/notentaart van het gebied proeven. Tip: Ergens tussen Sorlin en Le Corbier…

Plaats een reactie