Bowlingbaan

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Sybelles

Heeft iemand ervaring met de bowlingbaan in La Toussuire?
Moet je hiervoor reserveren of loopt het niet zo’n storm?

Ben een paar jaar geleden in La Toussuire geweest en ik heb niet gebowlt, maar volgens mij is dat wel het meest spannende wat er te doen is dus wellicht is reserveren handig ;)

Haha, inderdaad, vandaar dat we ook maar zoiets gaan doen.

@ankiepankie, je kan ook slede honden rijden, sneeuwscooters, kaas musea bezoeken en ook andere zaken die ik minder spannend vond :) (pottenbakken)

in het centrum van st.sorlin zit aan de instap van de pistes een VVV kantoor. Daar kun je alle info opvragen en ik geloof ook zelfs boeken.

Ook ik heb niet gebowld tijdens de vakantie :) maar even bellen van te voren is natuurlijk altijd handig. in hotel 'l etendard liggen ook folders van dit soort bezigheden.

suc6 en veel plezier!

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@Jeroen Haha, vind een kaasmuseum nu ook weer niet zo boeiend… :-)

We willen gewoon een keer een avondje het dorp in; andere jaren wilden we dat ook, maar bleven in de praktijk elke avond lekker in het appartement, hele avond Risk en Poker spelen… :-) Dus vandaar dat ik nu iets wil verzinnen waardoor we wel allemaal in de benen komen en het dorp inwandelen.

Ze geven volgende week voor 's nachts temperaturen tot -35 op, dus ik vermoed dat sledehond rijden een beetje te frisjes voor ons is!

Plaats een reactie