Updates

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Sybelles

Zijn er ook mensen die updates kunnen geven over dit gebied??? Zoals sneeuwhoogte, webcams, open liften en eventueel fotootjes van het gebied??

Ik denk dat je hier de meest uitgebreide en actuele website hebt over dit gebied:

http://www.sybelles.com/en/index.htm

Als je continu op de hoogte wilt blijven zijn er twee apps (die elkaar overigens wel tegenspreken) te downloaden op een smartphone (ik heb zelf Samsung met Google)

  • wintersporters.nl
  • sneeuwhoogte.nl

Krijg je automatisch updates als er verse sneeuw is gevallen.

Hilse
(p.s beide apps zijn gratis)

Zijn er nog mensen die recent zijn geweest met tips over afdaling en/of dingen die je echt niet mag missen als je hier heen gaat??

Allemachtig, wil je een soort personal shopper hebben :-P

When life gets too complicated.... SKI

Vanaf Petit Perron kun je een mooie offpiste afdaling maken richting Saint Sorlin, langs piste Blanchons.

absoluut niet te missen bij verse sneeuw: links naast de zwarte piste (perron?), onder de lift richting St. sorlin. Volgens onze gids zeer lawine veilig maar absolute fun. Zeker 10 keer verse sporen gezet. Echt een afdaling om gelukkig van te worden;

andere topper: onder de verbindingslift naar st. Sorlin (komende van corbier, tous,…)

andere tips kan ik niet geven wegens veel hoger risico en je moet echt de weg wel kennen…

@Jelmer Rodenhuis de Les Lacs piste in St’sorlin en dan om 9 uur de lift omhoognemen… een grote brede rode racebaan waar je dan alleen op staat ;-)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Plaats een reactie