tips voor goede verblijven

Dit onderwerp gaat over de bestemming Tannheimer Tal

We willen graag in de krokusvakantie (1-8 maart 2014) gaan skieën in één van deze gebieden : Puy Saint Vincent, Chamrousse, Tannheimer Tal. We zijn met 5 personen. Iemand een suggestie over een goed onderkomen? Ik heb al bij de gebruikelijke reisaanbieders gezocht maar niets gevonden of is het nog te vroeg?

Het mag zowel een chalet, hotel, zijn dus of zelf voor eten zorgen of half pension, alle tips zijn welkom.

Bedankt voor alle tips!

Afgelopen zomer heb ik een week bij Landhaus Stocka in Grän overnacht. Mooie centrale ligging in het dal.
Volgens mij hebben ze een appartement tot 6 personen.
De mensen daar waren heel gastvrij! Alles was goed en schoon.
De beheerders werkten beneden in een informatiebureau, dus ze weten alle leuke plekjes in het hele dal.

Dat is toevallig, heb bij Gästehaus Wötzer(Zelfde eigenaar als Landhaus Stocka) een week gezeten. Prima verblijf voor dat geld.

http://www.woetzer.com/gaestehaus.php

ok bedankt, kijk het na… Weet wel niet of het zo’n goed skigebied is… Blijkbaar nogal verspreid…

Het is een leuk (familie)gebied, maar inderdaad de liften liggen nogal ver uit elkaar.

Beste Gast037 (naam niet bekend :D )

Ik ga elk jaar op wintersport en verblijf meestal in een chalet in Oostenrijk of Zwitserland.
Sinds de familie steeds groter wordt, of wanneer er vrienden meekomen zoek ik altijd voor diverse woningen. Ik ben nu al 5 jaar jaarlijks op pad en verblijf in een vakantiehuis van Interhome!
Sleuteloverdracht, schoonmaak geregeld en alles altijd in orde. Neem eens een kijkje op http://www.interhome.nl/vakantie-ideeen/wintersportvakantie/… voor ideeën. Je bent zoiezo minder kwijt dan als je via reisorganisaties gaat, en je hebt ook geen gedoe met ongewenste bezoekers.

Groeten, Daniel

Inmiddels staat bij organisaties als Sunweb, Summit Travel, Bizztravel etc. het aanbod voor komend seizoen weer online. Bij andere aanbieders ongetwijfeld ook.

Plaats een reactie