grote groep naar Valthorens

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Zoals elk jaar komt onze bedrijfs wintersport er weer aan. Na toch regelmatig te wisselen van gebied komt nu de vraag of we in seizoen 13-14 naar Valtho kunnen.

Nu zijn les balcons ingericht voor max 18 man maar daar gaan we het niet mee reden.

Nu de hamvraag:
Welk complex in "bovenste deel"(Peclet) is groot genoeg om +/- 70 man te huisvesten maar niet het groeps gevoel onderdrukt.

zou als ik jou was contact opnemen met een van de reisorganisaties die de reizen verkoopt en dus ook de appartementen/studio’s inkoopt. Voor 70 man kan het de moeite lonen.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

… of kies een complex en neem rechtstreeks contact op. Misschien dat je bij Les Balcons een heel chalet kunt afhuren? Probeer anders de buren, Val2400. Les Balcons en ook de buren liggen trouwens niet in de wijk Peclet, maar in de wijk Balcons.
Ik heb trouwens geen ervaring met een reservering voor 70 man gelijktijdig en bij elkaar. Weinigen op dit forum, denk ik. Daarom, derde en wellicht meest reele optie: met je maatwerkvraag contact opnemen met het centrale reserveringsbureau (op http://www.valthorens.com staat de info). En ben niet bang voor Frans, mijn ervaring is dat bij dit soort organisaties altijd Engels gesproken kan worden. Trouwens, ter voorkoming van misverstanden zou ik de specifieke wensen mailen.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Plaats een reactie