Welk gebied is drukker, 3 Vallées of Espace Killy (krokus)?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

We zitten in twijfel waar we heen gaan met de krokus vakantie met de kids , le trois vallées of Espace killy , aangezien de krokus vakantie samenvalt met andere landen oa Frankrijk zal het weer druk zijn. Wij waren vorig jaar in trois vallées en daar viel het super mee op een 2 tal liften na. Is het drukker in Espace Killy?

gr Bart

Ik heb je post een beetje aangepast om het leesbaar te maken en de vraagstelling duidelijker te krijgen. Let bij openen van een topic voor een goede titel. Slechts ‘drukte’ zegt te weinig.

Click. Click. Peace

Ik ken beide gebieden maar L3V het beste. Volgens mij maakt de wachttijd voor de hoofdverbindingen niets uit.
In beide gebieden zijn gedeeltes te vinden waar het minder druk is. Omdat er in L3V meer liften en meer km piste zijn, zijn hier wellicht wat meer rustige gedeelten.
een overzicht:
In Tignes is het gebied van de Aguille Percée “rustig”.Het gebied van de Glacier Express in val d’Isère is ook redelijk rustig. In L3V Is Courchevel Moriond en het gebied Cherferie/Olympic Express" bij Meribel rustig". Ook de Boismint in Valtho was rustig, maar dit kan veranderen met de bouw van de nieuwe Plan de l’Eau lift. In Les Menuires tenslotte is la Masse in de middag redelijk rustig.

bon ski

Ik ken alleen espace killy. Wij waren er afgelopen jaar met krokus,en ons viel het reuze mee qua drukte. Is uitgestrekt gebied dus het verspreid zich nogal.

Ik kom al enkele jaren in 3-Valleé, in de maand januari.
Het is de rustigste maand, maar sinds afgelopen winter was het gewoon druk!
Het stik er van de Russen, Polen, Wit-Russen en Letten.

Laat staan met de Krokus vacantie zal het alleen maar drukker zijn.

Plaats een reactie