Skipas Les trois Vallées niet meer beschikbaar bij Bizztravel

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

Hi,

Ik heb een vraagje. We gaan met een groepje over 9 dagen naar Val Thorens. Nu hebben we een Valtho pas bij de reis zitten, maar willen we alsnog een pas voor het hele skigebied Les Trois Vallées.

Door wat twijfel bij sommigen, konden we vandaag pas de knoop doorhakken. Bizztravel gebeld en jahoor… Niet meer mogelijk om de pasjes up te graden naar de grote pas.

Nu zitten we met een Valtho pas, terwijl we toch graag het hele gebied willen verkennen. Via Bizztravel was dit (tot 10 dagen voor de reis) 55 euro voor 6 dagen.

Weet iemand of er nog een mogelijkheid is, dat qua kosten ongeveer te vergelijken is? Of iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?

Ik hoor het graag! Thanks…

Je kunt dat ongetwijfeld ter plaatse bij de balie waar de passen worden verkocht regelen. Upgraden en zo is heel gebruikelijk. Ik schat in dat het het eenvoudigste is als je dat meteen doet, dus voordat je er gebruik van gemaakt hebt (dus op zaterdag, in de veronderstelling dat je een zesdaagse pas vanaf zondag hebt). Volgens mij is het prijsverschil tussen een gewone zesdaagse VT-pas en een gewone zesdaagse 3V-pas ongeveer die E 55.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Je kunt dat ongetwijfeld ter plaatse bij de balie waar de passen worden verkocht regelen. Upgraden en zo is heel gebruikelijk. Ik schat in dat het het eenvoudigste is als je dat meteen doet, dus voordat je er gebruik van gemaakt hebt (dus op zaterdag, in de veronderstelling dat je een zesdaagse pas vanaf zondag hebt). Volgens mij is het prijsverschil tussen een gewone zesdaagse VT-pas en een gewone zesdaagse 3V-pas ongeveer die E 55.

Frank op 21 jan 2015 16:21

Ik las dat een kaartje bij het loket iets van 25 euro per dag extra was… Zou er bij het loket ook afgerekend kunnen worden voor ± 55 euro?

Wij hadden vorig jaar ook bij bizztravel passen gekocht voor Val Thorens en wij hebben nadien ter plaatse de pas ge-upgrade naar 3vallees pas. Ging zonder probleem!

Upgraden ter plekke kan sowieso. Kijk even op http://www.valthorens.com en dan kopje skipassen.
Daar kan je een brochure downloaden met alle prijzen en daar zie je dus ook het verschil tussen 6 dagen VT en 6 dagen 3V. Als je het voor de hele week wilt doen, inderdaad gelijk even met je pas naar het loket en regelen.
Je kan ook per dag los upgraden, maar dat is duurder als je er alle dagen gebruik van maakt.

Maar als je bijv maar 2 dagen 3V in wil, kan je dus ook los per dag upgraden, hebben wij ook al eens gedaan!

En ook belangrijk, is een dag het skigebied (deels) dicht, ga altijd langs het loket om te vragen of er korting/compensatie is. Val Thorens doet dat namelijk erg netjes en veel. Dan krijg je een tegoed bon of bijv een 7e dag gratis. Hebben wij ook al 2x gehad!

Work less || Board more

Thanks Sarah en Cassiej voor de uitgebreide reactie. Ik ga er naar kijken! Goede tip ook voor de korting/compensatie.

Hoeveel kost een update per dag ong?

Ik was ook aant het zien op Val Tho en ik kan toch de uitbreiding boeken tegen de prijs van 55eur/persoon.

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Yep, ik heb ook bij bizztravel de pas uitgebreid van ValTho naar 3V’s voor 55 euro/persoon

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Als je de Valtho pas reeds 3 dagen gebruikt hebt kan je hem niet meer voor de rest vd week upgraden, dan kan het enkel nog voor €31 per dag. Dus je kan hem het best 1 vd eerste dagen upgraden voor €55 a €60.

Is er een goedkopere manier om een family pass te kopen dan aan het loket?

Plaats een reactie