Skipass ophalen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Hallo allemaal,

Ik ga voor de eerste keer boarden in Val Thorens. We zijn van plan elke dag de lift te nemen vanuit Orelle.
Ik boek daarnet een skipass voor het gebied Val Thorens -Orelle online. In de bevestigingsmail staat dat ik de skipassen moet ophalen in Val Thorens. Dat is bijna 2u rijden voor mij. Kan ik deze ook ophalen aan de skilift in Orelle? Of had ik daarvoor een ander pass moeten kopen?

Alvast bedankt

Ik denk dat het afhangt van de maatschappij waar je hebt geboekt:
boeken bij de SETAM --> afhalen in Val Thorens
boeken bij de STOR --> afhalen in Orelle
Wat je kunt doen is met het office de toerisme in Val Thorens bellen.

bon ski

Bedankt voor de info. Ik heb geboekt bij SETAM. Heb al een mailtje gestuurd naar office de toerisme. Hopelijk kunnen ze het annuleren of omzetten naar Orelle.

En anders eenmalig een dagpas kopen in Orelle en naar Val Tho skiën, en daar je passen ophalen. Of afhankelijk van je aankomst misschien een half dagpas.

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Dat is inderdaad ook een optie. Kan ik dan de volgende dagen zonder probleem de lift in Orelle nemen met mijn skipass?

Ook ik heb mijn skipas online besteld, maar kon aangeven dat deze naar mijn huisadres werd opgestuurd. Mogelijk kunnen de dat daar ook doen.

Dat kon ik ook kiezen maar ik ga in minder dan 10 dagen al naar Orelle. Toch bedankt.

Plaats een reactie