Snowboarders in de week van 9-16 januari

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Menuires

In de 2e week van Januari ben ik in les menuires. Ik ben de enige dame/snowboarder in het gezeldschap van 4 heren/skiërs. Beetje buitenbeentje dus.

Nou maakt het voor het gezelschap niet uit, maar daar waar zij elkaar tips kunnen geven of nog mooier met zijn 4-en nog een redelijk betaalbare priveles kunnen regelen. Gaat mij dat in mijn eentje niet lukken.

Ik vroeg mij dus af of er nog meer snowboarders van hier die kant op gaan die week.
Misschien dat we dan een keer kunnen treffen. Of wellicht dat men nog een persoon zoekt om de leskosten mee te drukken. Ik ben geen beginner meer dus ik gok niet op een hele week les, maar misschien gewoon een middag/dag.

Helaas wij gaan volgende week al anders had je gerust aan kunnen schuiven :).

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Wat is er mis met een skiklasje? Ga lekker met een paar andere gevorderden op pad met Prosneige bijvoorbeeld. Doe je een paar dagen of ochtenden. Dat is in die rustige weken vast mogelijk.

Goed idee. Heb zelf als starter op leeftijd 2 jaar bij Posneige les gehad. Wel als skier. ESF is wel de grotere maar bij Prosneige is veelal de groep een stuk kleiner, met als voordeel meer aandacht en progressie. In de lift in Val Thorens trof ik er vorig jaar zelfs een Nederlandse docent die privé les gaf.
Die zat er al 8 jaar. Wel duurder maar dan leer je ook wat.

Hen48

Heel toevallig ben ik ook de tweede week van januari in Les Menuires en de enige snowboarder van mijn gezelschap. Ik heb 3 week snowboardervaring, maar het is al 5 jaar geleden dat ik voor het laatst heb gesnowboard. Een middag les zat ik ook over te denken. Als we de kosten kunnen delen zou dat helemaal gunstig zijn!

Ha ha. Zitten we samen in hetzelfde schuitje. We kunnen wel even contact houden. Dan kun je eerst even kijken hoe het gaat na 5 jaar en dan kijken of we samen lees willen nemen.

Wat is er mis met een skiklasje? Ga lekker met een paar andere gevorderden op pad met Prosneige bijvoorbeeld. Doe je een paar dagen of ochtenden. Dat is in die rustige weken vast mogelijk.

Bennie op 31 dec 2015 09:50

Maar ligt het nou aan mij of kun je bij de skilessen alleen kiezen voor een weekprogramma?
Gewoon 1 dag groepsles lijken ze niet aan te doen…

Plaats een reactie