werken in pisterestaurant Valthorens

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Wij zijn voor ons piste-restaurant Les Aiguilles de Peclet in Val Thorens op zoek naar personeel voor komend winterseizoen. Het gaat om de volgende functies;
• Chef kok
• Zelfstandig kok
• Bediening ( Frans sprekend )
• Afwasser
Je moet wel kunnen skiën of snowboarden aangezien het restaurant op 3000m hoogte ligt! Voor alle functies is het spreken van Frans een pré, Wil je in aanmerking komen voor bediening dan is frans spreken een must.
Voordeel van onze zaak is dat wij alleen overdag open zijn. Wij verzorgen de accommodatie in Valthorens en de skipas.
Dus kun je hard werken en lijkt het je leuk om komende winter op een dynamische plek met het mooiste uitzicht van Val Thorens te werken? Mail je CV en foto naar: info@lesaiguillesdepeclet.com of jvandebunt@live.nl

null
null

*bericht bewerkt door Rogier op Invalid Date

@dePeclet, ik wil niet solliciteren, maar ben wel benieuwd naar je verhaal. Hoe kom je daar zo terecht en aan zo’n mooie tent? Veel mensen hier dromen van wat jij hebt/is gelukt. Misschien kunnen we er wat van leren :-)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

In deze tent heb ik vorig jaar nog twee Erdinger bestelt. Nadat ik tegen een vriend zei dat het niet eens schandalig duur is voor deze locatie kreeg ik onverwacht antwoord in het Nederlands van de bardame. :p

OT: wel een hele vette kans, zelf al andere plannen deze winter.

wanneer begint het seizoen , 4 j gewerkt in zwitserland winter ( Wengen St moritz St luc ,Leysin )

Van wanneer tot wanneer precies? Ook mogelijk om een deel van het (hoog-)seizoen aan de slag te gaan?
Ik heb een professioneel niveau Frans en spreek nog 4 andere talen vloeiend, verder ruim 3 jaar bedieningervaring bij de drukste Van der Valk dus ik weet wat aanpakken is tijdens topdrukte!
Avec cordialement,

Plaats een reactie