Dutchweek Valtho 22-29 April 2017

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Beste Wintersport fanatiek,

Omdat we vorig jaar ook via het forum een hele gezellige groep/vakantie hebben gehad willen we dit jaar opnieuw onze groep wat groter maken via deze weg.

Wij zijn een vrouw van 22 en een man van 29, die op een redelijk niveau kunnen skiën (blauw/rood).
De planning is om het seizoen af te sluiten met de Dutchweek in Val Thorens op 22 april 2017. Via een reisorganisator zoals husk of summit.

Ben je tussen de 18 en 30, ski of board je, hou je wel van een feestje en heb je zin om mee te gaan laat dan een berichtje achter.

Interesse.

Wil je een pb sturen met je telefoon nr dan gooi ik je in de groep

Ik heb eventueel ook interesse! Moet het even aankijken met de financiën :)

Hoi! Ik ben de 22-jarige vrouw uit de beginpost. Zijn er nog skiliefhebsters die ons zouden willen vergezellen? Het zou leuk zijn als er in ieder geval nog één vrouw meegaat. Anders moet ik het de hele week over mannendingen als voetbal hebben. Plus, dan heb ik iemand om mee op te trekken als de mannen het funpark onveilig gaan maken. Ik hou mijn botten liever heel ;) Als je interesse hebt, kun je mij of Martin je nummer sturen, dan word je toegevoegd aan de whatsappgroep.

*bericht bewerkt door karlijn94 op 26 nov 2016 16:36

Hoi ik heb een vraag, wil zelf ook met dutch week gaan. Qua accommodatie is het goed te doen, maar wat ben je kwijt qua alcohol en eten Op de pistes en in het dal? Hoorde dat het met DW goedkoper zou zijn ivm de “festivalsfeer”?

*bericht bewerkt door thijstitulaer op 01 dec 2016 21:35

Het kost gewoon geld, vergelijkbaar met uitgaan in nederland. Ook de supermarkt is iets duurder (zoals in de meeste bergdorpjes). Dus neem zoveel mogelijk mee.

Ik haal altijd sochtends vers brood bij de bakker, en neem wat mee voor onderweg. Als je echt op de piste wil eten. Kies dan je restaurants goed uit. Als je op 3200 meter met uitzicht wil zitten betaal je toch ff wat meer dan iets verder in het dal.

Ik heb misschien interesse!
Hebben zich al snowboarders aangemeld? :)

Er is 1 snowboarder bij en 4 skiers ^^

Heei kim, Ik heb je een PM gestuurd met mn nummer, Dan gooi ik je in de groepsapp om eea toe te lichten.

Ik heb misschien ook wel intresse! ;) ben 26 en ben een snowboarder van gemiddeld niveau.
vorig jaar ook langs dit forum met pasen op wintersport gegaan.
dus als er nog plek over zou zijn? let me know ;)

Hier ook interesse, de Dutchweek Valtho is echt geweldig!

Beste Thomas en Axel.

Onze vakantie is inmiddels geboekt. In de auto en in ons appartement hebben wij enkel nog plaats voor 1 dame. Waarom alleen een dame, Onze vrouwelijke reisgenoot, karlijn, geeft hier de voorkeur aan, Ook i.v.m. het delen van een kamer. Ook is er in mijn bestelwagen plaats voor 6 man, maar wordt het met de meestal iets breder gebouwde heren toch net iets te krap op de voorbank voor een lange reis.

Mogelijkheid om op eigen gelegenheid te gaan en samen een appartement te boeken is misschien een optie. Contact houden om samen op te trekken is misschien wel een idee!

*bericht bewerkt door jan-willemvansoest op 21 feb 2017 23:44

Hi Jan-Willem,
Thanks voor je snelle reactie. Verstandig dat jullie al hebben geboekt en uiteraard begrijpelijk wat betreft de indeling van de kamers. Om op eigen gelegenheid te gaan is voor mij geen probleem. Wellicht wel leuk om te weten welk appartement jullie hebben (via pm), kan in de gaten worden gehouden van beschikbare appartementen. En zeker wel een leuk idee om samen op te trekken. Ben benieuwd of er nog meerdere interesse hebben, bij voldoende animo kan er nog een appartement geboekt worden!
Gr. Alex

Ik heb interesse!

Hey hey, Ik heb ook interesse, ben wel beginnende snowboarder maar dat lijkt me geen probleem

Hoi hoi, ik heb ook interesse! Kan ik nog mee met een groep? Ben gemiddelde gevorderde snowboarder.
Groet!

*bericht bewerkt door Frankyboy op 13 mrt 2017 20:55

jongens/meiden,
onze groep zit inmiddels wel vol, maar aangezien er nog meer vraag is zouden jullie misschien zelf iets kunnen organiseren en dan lijkt het me leuk om ter plekken samen een drankje pakken.

gr Martin

Ja lijkt me leuk! Bij wie kan ik me melden. Kunnen we wat gaan regelen. Drankje bij 360bar altijd gezellig!

Als ik het zo zie en de laasts geïntereseerde nog steeds interesse hebben zijn we met 4. Ik zelf ben nog nooit op wintersport geweest dus heb niet heel veel ervaring met groep organiseren. Danceaxel (Alex), Noki (?) en Frankyboy (frank?) hebben jullie nog steeds interesse? en wat is beetje goed formaat groep om appartement te regelen?

Wij zitten in les balcons de thorens en hebben geboekt via dutchweekfestival.com (boeking incl. skipas en toegang tot 360 bar en malaysia) in feite is dat alles in een. Als je met eigen vervoer gaat is het handig om je auto vol te krijgen mbt benzinekosten. Bussen rijden ook gewoon.

Als er iets van de grond komt, stuur een pm, en misschien kunnen we daar meeten.

Ik heb zeker interesse! les balcons de thorens kunnen we dan ook wel boeken via dutchweekfestival.com (boeking incl. skipas en toegang tot 360 bar en malaysia) dan is dat geregeld. Bedankt Jan-Willem voor de info. Als we gaan nemen we zeker contact op! Gezellig toch! Ik stuur jou Alex even een pm. Dan kunnen we een groepsapp aanmaken. Als de andere twee ook nog reageren hebben we eventueel een auto vol.

Super, klinkt inderdaad goed heren. Thanks voor je bericht Alex.

Ik heb ook zin om nog een weekje te skiën. Wellicht kunnen we nog een groep bij elkaar krijgen. Ik heb auto ter beschikking. 41 jr. Man. Gemiddelde skiër. Dutchweek Valtho heeft mij interesse…

Hoi Nielshammer. Er zijn nu 2 groepen. Ik zit in de laatste groep en we hebben pas een paar dagen geleden geboekt. Dus denk het niet dat het gaat lukken.
Misschien dat er nog meer aanmelden.

Frankyboy thx voor reactie. Ik wacht af. Veel voorpret gewenst.

Hi! Om hier even in te breken.

Wij gaan ook naar Val Thorens van 22-29 april! Vertrek vanuit Leeuwarden vrijdagnacht 21 april. We hebben nog 1 plek over i.v.m. afzegging, voorkeur gaat uit naar een dame om de balans te houden. Maar heren, reageer gerust!

1 skier & 2 boarders! 21,21 en 26 jaar; bier, festival, muziek & sneeuw liefhebbers!

Vragen? Interesse? Reageer! :)

*bericht bewerkt door Manonski op 13 apr 2017 11:45

Wat een super leuk initiatief! Ik lees dat alle appartementen misschien al vol zijn, maar als er nog mensen gezocht worden?? Misschien is er ergens nog een plekje vrij? Ik ga heel graag mee!

Plaats een reactie