Winter 2019/2020

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

Volgens mij wordt het tijd om het winterforumseizoen te openen voor Les 3 Vallees…
Te beginnen met de nieuwe ski map. De kwaliteit is nog niet heel goed (hij komt uit de deze week uitgegeven persmap Trois Vallees 2019/2020), maar je kan de labels ‘new’ in ieder geval wel onderscheiden. Er komt vast binnenkort ergens een goed leesbare versie beschikbaar. Please share als iemand 'm vindt.

null

Zeer tegen mijn gewoonte in geboekt voor 1e week februari. Zijn de liften met ingang van die week al langer open? Of pas vanaf de 2e week februari? Kan geen tabel vinden op de site. Waar is de tijd gebleven van de ouderwetse pistemap mét openingstijden 😏. @skifan?

Op de pistemap 2017-2018. Liften vanaf 03/02 20 à 30min langer open.

Ok, thx.

@DrPhil
Liften gaan langer open: meestal de 2e week in Feb, als de Franse vakantie begint.

Wij zijn er de 3e week van januari weer.

To ski or not to ski, that 's not a question

Ik had niet eens in de gaten dat Skifan weer present was in LM
Je hebt echter voor de mierenneuker die ik ben het topicnaam niet juist overgenomen :P
Les Trois Vallees (Winter 2019/20)…je hebt alleen winter met datum neer gezet…foei!
Toch snap ik nog steeds niet waarom het voor de beste man zon groot probleem is om ouderwets zelf zijn 'eigen" topic te starten met de nodige tekst en uitleg…
Zoals ik het de eerste keer had overgenomen was het gewoon prima te doen en iedereen op dit forum die het bijhoud al die tijd is op de hoogte en geniet van de foto’s en updates :)
Wellicht zo handig om dan toch maar een link te maken naar het foto album met enkele foto’s dat leukt dit topic wat meer op.
Ik heb het de eerste keer gedaan in de hoop dat het een fase was die voorbij zou gaan maar nu weer een hele jaar verder geef ik het op, er zijn echte dingen in het leven om me eigen druk om te maken en snap het hele probleem eerlijk gezegd ook niet.

Maargoed het seizoen komt steeds dichterbij!, ik moet het helaas waarschijnlijk met 1 dag winterberg doen maar blijft leuk om te kijken hoe het er voor staat in mijn meest favo skigebied

ik moet het helaas waarschijnlijk met 1 dag winterberg doen maar blijft leuk om te kijken hoe het er voor staat in mijn meest favo skigebied

Freerider op 26 sep 2019 12:01

Kijk je vriendin nog eens lief aan en ga een weekje (of een lang weekend) met vrienden of met een groep van hier… ;)

@Freerider. Uit je zomerslaap ontwaakt? Het waarom van enkel 1 dag Winterberg heb je niet vermeld. Je zult er wel een bijzondere reden voor hebben. Bij je zowat laatste melding had je het immers nog over een weekje Oostenrijk, volstrekt in strijd met je Trois Vallees geloof. Wij hebben overigens geboekt voor 15 januari.

Hen48

Zoals ik al zei topic is overbodig geworden, 1 het was een misverstand betreft hoeveelheid kamers en 2 het hele gedoe is afgeblazen…

Freerider op 23 jul 2019 06:03

@hulst

@Dr Phil. Of ik kan niet meer lezen, of niet meer nadenken. Ik ben in komplete verwarring.

Hen48

We moeten verder in de andere 🤔.

@Hulst we zijn er met vrienden uit gekomen dat de kinderen voor ons doen nog te jong zijn om mee op wintersport te nemen i.v.m. slaapjes eten etc. er blijft te weinig tijd over om echt met de kids iets te kunnen doen voor degene die niet de piste op gaan.

We wachten nog 1 jaar totdat onze dochter 2 jaar is en minder slaap nodig heeft en ook wat meer kan doen, vandaar een keer bij oma logeren en ik met mijn vrouw 1 dagje winterberg proberen om toch iets te kunnen boarden anders word ik gek! :P

Het voordeel heeft soms ook zijn nadeel…hield vrouwlief niet van skieen dan waren we gewoon gegaan en kon ik me uitleven samen of ik apart met vrienden of forumleden desnoods.
Maar zei vind het dan oneerlijk gezien zei ook graag op wintersport wil.

Opties en Discussie in het algemeen zijn overbodig, we zijn er uit en ik weet waar ik aan toe ben, nog 1 jaar langer wachten en dan mag ik weer gaan :)

@Freerider. Helder. Ben al blij dat alles goed gaat.

Hen48

HIER NIETS MEER POSTEN.

Check “Les Trois Vallees winter 2019/2020”
https://www.wintersport.nl/forum/topic/478918

Plaats een reactie