Val Thorens

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Zijn er al mensen met plannen om naar de openingsweek van Val Thorens te gaan eind november?

Volgens mij gaat niemand! Ligt ook nog niet zoveel sneeuw volgens mij.

anoniem : daar is nu verandering in aan het komen!

Het ziet er goed wit uit daar! Gaan er nog mensen naar de opening?

Wel naar de afsluiting ;)

eindweek!

Dit onderwerp is al weer een jaartje oud. Maar de sneeuw komt iedere winter weer terug en ook Val Thorens zal dit jaar zijn poorten weer openen.

Op zaterdag 19 november is het weer zover. Er is dan ook de Ski Force Winter Tour. Je kunt dan gratis materiaal testen en advies krijgen van professionals:

http://www.valthorens.com/fiche_evenement.php?Rub=372&id…

Ik zal er in ieder geval zijn. Wie nog meer?

Volg mij op Twitter @SkieurVT

Ik kom ook een kijkje nemen denk ik…

Ga een paar weekjes later even kijken.

@Snowfever Misschien ben ik er dan ook (nog). Wanneer ben jij er?

Volg mij op Twitter @SkieurVT

@ Skieur

Wil je niet met mij skien? hmm is triest…

vanaf 03-12 zijn wij er!!!
heb gelezen dat deze week net samen valt met de studentenweek van engelse universiteit…
ai ai…

gr jacqie

@ Sjakie en @ Jacqie en alle anderen die een keertje met mij willen skiën als ze in Val Thorens zijn:

Je kunt me altijd een berichtje sturen via mijn profielpagina.

Volg mij op Twitter @SkieurVT

@ skieur

:P gehhe ok ok… laat maar weten wanneer je er bent… ik ben er soieso bij!

@Skieur, ik ben 16/17/18 december in VT.

Hoe groot is de kans eigenlijk dat er ook daadwerkelijk geskied kan gaan worden 19 november?
Tot nu toe is er weinig sneeuw te zien op de webcams van Valtho…

Valt niet te zeggen… kan maar zo nog 10 dagen zo blijven en alsnog in 3 dagen flink dumpen dat er niks aan de hand is…
Vooruitzichten zijn in ieder geval niet heel hoopgevend geloof ik…

In het verleden is het ook wel voorgekomen dat de week voor de opening nog niets lag in het dorp. Bij een beetje kou 's nachts is men in staat om de pistes naar het dorp volledig te besneeuwen met de sneeuwkanonnen.

I hope so too…
maar goed anders op zondag 04-12 de androis race kijken en dan zien we wel haha
ik blijf hoop houden!!
jacqie

ik ben er van 25 nov/ 27 nov weekend.

samen met de mensen van skipromotion.

wordt de eertse keer skieen voor mij in frankrijk.

voorheen altijd oostenrijk /italie.

Het is vaker het geval dat Nederlandse clubs een weekend naar VT gaan in het voorseizoen. Ook de telemarkvereniging http://www.telemark.nl/ zal er dit jaar weer zijn. Leuk om te zien al die telemarkers!

Een foto uit november 2005:

null

Volg mij op Twitter @SkieurVT

Zijn er nog mensen die ook 16/17/18 december in Val Thorens zijn!

Jeps!

Alleen hoog een klein beetje poedersuiker, wordt spannend die opening van 19 november!

Eén keer de wind van goede kant en Valtho is na een dagje wit.

ja ik en nog een bus vol van indoor skie Rotterdam komen ook die kant op en zijn er van af 26 nov tot 29 novmber en dan kom ik 12 december weer terug voor 6 dagen maar laaten we gewoon hoop houden op een mooi pak sneeuw

Een blog. Het moest er ooit van komen. Dat ik zou gaan bloggen. Schrijven over het weer en de sneeuw in Val Thorens en omgeving. Vertellen over ontmoetingen in de sneeuw. Nieuwigheden, evenementen en wetenswaardigheden. Vertellen over hoe het leven op hoog niveau is. Wat er van dag tot dag gebeurt.

Via http://www.skieur.nl vind je het begin van iets waarvan ik hoop dat het leuk wordt. Leuk om te schrijven, maar ook leuk om te lezen en te volgen. Een avontuur.

Ik heb een foto geplaatst van 2004 en 2006. Toen begon het seizoen matig. Hoe het begin van dit seizoen zal zijn, weten we over anderhalve week.

Volg mij op Twitter @SkieurVT

@ Skieur

leuk! ;)

@Skieur
Goed blog, lekker kort :)
Moet wel zeggen dat ik liever foto’s zie van de sneeuwrijke seizoensopeningen! Van de foto uit 2006 wordt ik toch een beetje treurig

@ skieur

Super! Ben benieuwd!

Leuk, weer een blog om te volgen naast die van 123_456 :)

Winter is coming

Plaats een reactie