skipas online aankopen?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

We gaan binnenkort naar Les Ménuires. Wat raden jullie aan: skipassen op voorhand online aankopen of gewoon ter plekke de skipassen aanschaffen? Lange files op zaterdagmiddag (begin paasvakantie) om skipassen te regelen?

We hebben een zoon van 7 en een dochter van 4. Ik had begrepen dat we voor de jongste - die nog niet hoeft te betalen voor haar skipas - een pasfoto nodig hebben. Voor haar moeten we het dus sowieso ter plekke regelen? Klopt dit?

Als je geen P@S hebt kun je niet online opwaarderen en zul je toch langs moeten. Volgens mij in 3V vanaf 4 dagen pasfoto nodig. Maken ze trouwens met webcam.
Bij kids onder de 5 of 6 jaar moet je bewijs hebben in de vorm van legitimatie.
Buiten de vakanties valt de drukte trouwens mee. Er zijn meerdere verkooppunten.

Trouwens al je volgende jaren terug komt kun je een familie pakket nemen. 2 ouders met 2 kinderen of meer geeft voordeel. Ook kun je korting krijgen als je alleen de Les Menuires pas neemt. Met die oude paskun je volgend jaar voordeel krijgen. Geldt niet als je een 3V pas neemt.

Wat stelt die P@S juist voor? Wat bedoel je met online opwaarderen?

Familiepakket dus enkel interessant indien je een pas neemt voor Les Menuires en niet voor ganse 3V-gebied?

P@S is een smartcard die 3 euro kost en telkens weer oplaadbaar is. Dus ook op afstand via internet. Volgens mij is deze smartcard vanaf een weekpasgratis.

Familie pasis interessant als je minimaal 2 kinderen hebt die een pas moeten kopen en je kunt kiezen voor alleen Les Menuires of heel 3V.
Goole anders ff op sevabel dat is de lift maatschappij van de 3V

Plaats een reactie