Paasvakantie (7-14 april)

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Menuires

Wie gaat er met Pasen nog naar Les Menuires?

Lege pistes denk ik…

Goed om met je GoPro flink wat afdalingen op video te zetten. Ik verwacht dat je in een week wel 300km gedocumenteerd krijgt met zo weinig volk :)

Vorig jaar eerste week april geweest in Les Menuires. Sneeuw was redelijk. vanaf middag uur was het slecht en moest je echt in Valtho zijn. Ook daar werden daar de hogere pistes later slecht. Jaar eerder waren we van 10 t/m 17 april in Les Menuires en was de sneeuw beter en condities waren top in heel 3Vallee. Opvallend was dat alle afdalingen beide jaren open waren en dat er keihard werd gewerkt om alles goed te houden.
Dit jaar gaan we eerste week van april naar Zermatt.Hopelijk dat ook daar alles open is en we goede condities aantreffen. Wie heeft er ervaring met Zermatt begin april?

Wij vertrekken volgende week vrijdag naar Les Menuires.

Laatste jaren is Zermatt altijd goed geweest begin april. Dalafdaling van de Furi is dan nog open. Zo ook de bar! Hennuhstahle. Er goede huisband

Life is fun, so enjoy it

Dat valt me nu toch wel een beetje tegen.
Hoe dan ook, minder volk op de pistes is ook plezant! :)

Wij gaan ook in de week van 7-14 april naar Les menuires. Hopelijk ligt er genoeg sneeuw om uit de chalet te kunnen skiën! :) We zullen natuurlijk ook een skipas voor Val Thorens bijnemen. Vorig jaar was het nog een week later (ook 2de week vd paasvakantie) en lag er juist genoeg sneeuw om tot aan de lift van Bruyeres te skiën.

Wij gaan die week richting Les 2 Alpes. Er begint sneeuw op de voorspellingen te verschijnen voor volgende week. Duimen dat het zo blijft!

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Wij gaan die week richting Les 2 Alpes. Er begint sneeuw op de voorspellingen te verschijnen voor volgende week. Duimen dat het zo blijft!

Lieven op 29 mrt. 2012 18:50

idd!

en wie o wie heeft er nog een plekje vrij ?

En of er sneeuw gevallen is!

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Plaats een reactie