Vervoer gezocht naar Dutch week...

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Wie gaat er naar de Dutchweek en heeft twee plekken in de auto over op zaterdag 28 april en retour op woensdag 2 mei? Vanaf omgeving Rotterdam. Uiteraard delen wij mee in de kosten! Btw…we zijn heel gezellig!

Ik zit een beetje aan hetzelfde te denken.
En kan misschien een auto regelen.

3 dagen boarden is opzich prima.

Ik zoek voor zaterdag 28 april nog vervoer naar Val Thorens
vertrek kan pas eind van de middag (ivm auditie voor opleiding)
Wie heeft de gouden tip, heeft plek of weet nog een mogelijkheid?

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Ik zit een beetje aan hetzelfde te denken.
En kan misschien een auto regelen.

3 dagen boarden is opzich prima.

M op 9 apr. 2012 11:54

As jullie nog plannen maken wil je dit dan laten weten?! Zie ook de oproep hieronder.
Alvast bedankt.
E.

Same here…

Echter, met zoveel mensen moet het kunnen een auto te regelen toch ?

Zijn er twee mensen die kunnen en willen rijden op zaterdag 28 april (vertrek in de avond).
Zo ja… is er een auto beschikbaar?
Zo ja… dan rij ik graag mee en deel ik graag mee in de kosten.
€150,- is geen probleem

Zelfde probleem hier…
Heb dan wel vervoer, maar nu heeft een maatje het lastminute laten afweten en zijn de hotelletjes voor 1 persoon veel te duur. Heeft iemand suggesties waar een goedkope oplossing is in het centrum van valthorens? Hoe zit het trouwens met de bereikbaarheid, geen winterbanden meer, vandaar.

Hoor het graag,

Tnx

Sneeuwkettingen moet je wel hebben voor de laatste kilometers (soms wordt je bij les menuires van de weg gehaald), zelfs in deze periode.
Voor 1 persoon in een 2 persoonsstudio in het Tourotel is goed betaalbaar (Snowtime)

ronald

@Ronald
Voor 2013 zeker?

ha Danny
Ik snap jouw reactie niet goed.Wat bedoel je met 2013?
kijk even op de websites van snowtime ,bizz of sunweb voor de actuele prijzen in de dutchweek

Ze hebben nu allemaal lastminut aanbiedingen dus het kan nooit duur meer zijn.
Ik heb bij summittravel geboekt

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Ook ik zoek nog vervoer, of mensen om mee samen te reizen, auto zou ik eventueel kunnen regelen, maar ga er niet vanuiit!

Ook ik zoek nog vervoer, of mensen om mee samen te reizen, auto zou ik eventueel kunnen regelen, maar ga er niet vanuiit!

Gast575 op 31 okt. 2012 21:06

Wil je ook naar de Dutch week 2012? Dan heb ik slecht nieuws voor je.

Lekker droog SPAM ;)

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

we gaan ook naar val thorens dutchweek met mijn gezin maar ik moet een dag eerder terug komen. daarom ga ik met de auto alleen en de rest van de familie gaan met de bus. ik zoek meerijders om gezellig samen te rijden en de kosten te delen. mijn reistijden zijn flexible maar ik moet op 3 mei uiterlijk in de na middag in Amsterdam zijn. Dus als iemand ook kan rijden kunnen we ook s’nachts rijden. ik ga op 26 april heen en ik moet uiterlijk 3 mei in de middag hier zijn. ik kan op 2 of 3 mei heel vroeg vertrekken.

@gast688 hoe staat het er nu voor? Ik zou wel samen met een vriendin mee willen rijden en kosten delen:
Ook voor anderen: we zoeken 1 of 2 personen (kunnen evt zelf auto regelen) om mee samen te reizen naar val thorens ergens in de laatste week. Hoeft niet persee een hele week te zijn, kan ook drie of vier dagen.
Ben direct te bereiken op lauramali00@gmail.com

Groetjes!

Hi! Mochten jullie gaan en nog op zoek zijn naar kaartjes. Ik heb er nog 4 in de verkoop. Gaat om toegangskaarten voor de gehele week incl toegang tot de clubs. Interesse?

Breast board ever!

yoo wat moeten die kaarten kosten en wat kan je er precies mee?

thanks

@Gerben: Dutchweek is al geweest hoor dus ik zou nu wachten op kaartjes voor 2015 :)

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

@bobdeboarder haha had idd even niet in de gaten dat het 2014 was. Ga inderdaad naar 15. Thanks voor je update :D

Plaats een reactie