Welk hotel (Val Thorens)

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

Mijn vriendin en ik hebben via Husk reeds geboekt in Les temples du soleil. Nu zijn we ook op zoek naar een goed hotel (half pension) voor 3 vrienden van ons. Zijn er mensen die een advies kunnen geven waar we het best kunnen zoeken ? Het zou zijn voor de week van 31/03 - 5/04.
Het gaat hier echt over een gezinsaccomodatie voor 3 personen.

Alvast bedankt bij voorbaat!

le chamoi dór

kiezen wij altijd in dutchweek met het gezin (2 kinderen) netjes rustig en goed glegen

le chamoi dor is wel erg klein vonden wij, afgelopen jaar in Le Tikal gezeten. Dit waren voor franse begrippen grote accommodaties. Beide via de piste te bereiken.
le chamoi dor ligt wel iets gunstiger, qua dorp en liften.

Je zou aan Les Balcons kunen denken. Appartementen (ruim genoeg, zeker voor franse begrippen), maar voor een relatief beperkt bedrag (volgens mij ca E135 pp) eet je zeven dagen fantastisch in de herberg daar. 's ochtends alleen even stokbrood en croissants halen, maar lekker in je pyama ontbijten is wel relaxt. Kijk eens op ik meen http://www.les-balcons.com.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Als je maar nooit gaat voor appartementen complex l’atineige !!!

Sorry ff frustratie praatje van afgelopen jaar.
Natuurlijk goedkoop geboekt voor een lange week Valthorens
We wisten dat het niet heel luxe zou zijn maar hoopte wel dat het netjes zou zijn.
Dus na een dagje boarden konden we eindelijk het appartement in, dan hoop je de spullen te kunnen uitladen en ff lekker te kunnen douchen.
En laat dan ook ff duidelijk zijn dat ik in de bekende zomerse badplaatsen ben geweest en dus ook de goedkope eenvoudige appartement gewend was.

Maar dit was echt te vies:

  • Kussenslopen met gele plekken
  • Het gehele appartement rook naar een penitrerende rooklucht zelfs na een uur alle ramen opzetten kwam deze lucht terug
  • Er lagen kapote condooms op bed
  • Na het dichtdoen van een schuifdeur kwam de plank van ongeveer 5 kg van boven omlaag net geen persoon rakend
  • Toen we de keukenkastjes open deden lagen vele boarden en kopjes vol met as van sigaretten
  • Er was totaal niet schoongemaakt de afgelopen weken want het stof stond op de kastjes
  • De zaten verschillende kleuren plekken op de muur waarvan enkele aan het schimmelen waren
  • Veel van het materiaal dat aanwezig was, was kapot
  • Een apparmtent hebben voor 4 personen en een ski/board locker hebben waar met moeite 2 boarden in konden, echter was het niet toegestaan om het board mee naar boven te nemen, dus probleem!
  • bij aanvang krijg je een lijst van wat aanwezig moest zijn maar 20 van deze dingen waren niet aanwezig
  • Onder het bed licht een hoop vol rotzooi als bierdopjes, en beschimmeld voedsel

Er waren nog wel meer dingen maar de condooms en de plank die omlaag kwam waren echt de druppel, zo kun je een appartment niet gaan verhuren na een poetsbeurt.

Het ergste is dat de manager van dit appartementen complex ons appartement niet wilde laten poetsen of een andere kamer geven. Het personeel gaf ook aan dat dit wel het ergst was wat ze hebben meegemaakt en dat ze alles is staat zouden stellen om ons een nieuwe kamer te geven. Na heel lang zeuren hebben we toen een andere kamer gekregen welke wel in orde was.
Maar deze week hebben we nog regelmatig met het personeel gepraat en deze gaven ook aan dat er een totale onderbezetting was en dat ze de kamers niet fatsoenlijk konden en mochten poetsen omdat er geen tijd voor was. Maar de baas gaf aan dat de mensen niet moesten zeuren.
Tevens is mijn snowboard nog weggehaald om 1.00 uur toen 2 mensen in de afgesloten kamer aan het slapen waren en ze nog de deur open hadden omdat ik nog met een vriend van mij op stap was. Waarna ik om 1.10 telefoon kreeg dat de vrienden op de kamer iets hadden gehoord en mijn board weg was.
Denk dat dit ook wel iets zegt over de veiligheid in complex

Verder heb ik wel een top vakantie gehad ;)

Maar ga daar niet heen

f

Wat is jullie ervaring met het appartement Val Thorens Soleil via Bizz Travel?

Hieronder staat de link: http://winter.bizztravel.nl/accommodaties/frankrijk/les-troi…

Volgens mij heb ik de link met een beoordeling van alle accomodaties in Valtho al eens eerder gepost, maar wellicht helpt dit bij de keuze:
http://www.lastationdeski.com/val-thorens/1-fr-station.html#…

bon ski

Je zou aan Les Balcons kunen denken. Appartementen (ruim genoeg, zeker voor franse begrippen), maar voor een relatief beperkt bedrag (volgens mij ca E135 pp) eet je zeven dagen fantastisch in de herberg daar. 's ochtends alleen even stokbrood en croissants halen, maar lekker in je pyama ontbijten is wel relaxt. Kijk eens op ik meen http://www.les-balcons.com.

Frank op 25 sep. 2012 22:51

Balcons is inderdaad echt relaxed. — verwijderd —

Graag stoppen met deze reclame.

Ik zou zelf nooit maar dan ook nooit meer naar temples du sloleil gaan. Een gevangenis is er nog netjes bij… Nachten lang niet geslapen omdat franse jongeren door de gangen schreeuwde, voetbalde met bierflesjes, zelfs gaten in de muur trapte! sochtens hing er rauw gehakt aan de deurklinkt etc.

Ik zat even op de Nortlander website te kijken en ik zie nu dat ze hun eigen hotel hebben dat het Carsberg After-Ski Hotel. ‘‘If Carlsberg made hotels, they would possibly the best hotels in the world.’’ Zou dat hier ook opgaan? :) Het ligt in ieder geval lekker dicht bij de piste. wat zeg ik. Het ligt op de piste! :) http://www.nortlander.nl/frankrijk/valthorens/carlsberg-afte…

Het Carlsberg After-Ski hotel … zo heet het natuurlijk! :)

Was eerder gewoon het coca cola ski hotel… En het ligt aan de piste zoals veel hotels/appartementen in val thorens (niet op de piste)…
Voor de rest wordt het gerund naar jonge Denen (Nortlander), dan zeg ik denk ik al genoeg… Arrogant …volk

Ik zou ook even zoeken op Les Olympiades, heb dit jaar nog gezeten, zoals alles in frankrijk niet heel ruim maar wel een perfecte ligging in het dorp, boven de winkels en je skiet zo naar de piste vanuit het hotel.

Lars

De afgelopen jaren diverse appartementen gehad, maar zijn dik tevreden over Les Balcons. Voor Franse begrippen ruim en netjes bijgehouden. Zit zwembad, jaccuzi en sauna-complex bij inbegrepen en ligging is goed te noemen!

Zou zeker qua prijsklasse niet goedkoper gaan, want dan kom je in kamers waar wij je spontaan claustrofobie van krijgt.

110% snow addicted

Plaats een reactie