boeken of niet

Dit onderwerp gaat over de bestemming Valfréjus

Dag skivrienden,

Ik sta op het punt om een weekje met mijn dochter van 13 naar valfrejus te boeken.

Er is idd behoorlijk wat sneeuw gevallen en er komt nog meer!
een week geleden was alles daar nog gesloten?!

Ik vraag mij nu af boeken of niet voor as zaterdag??

van de 9 liften zijn er nu maar 3 open.
denken jullie dat dat van het weekend er meer zullen zijn??
zo groot gebied is het nou ook weer niet… en vraag mij dan ook af of ze het voor elkaar krijgen om zsm (weekend) meer liften op zullen krijgen?

Een optie is wat ik hier en daar lees dan voor de zekerheid maar een eskimo pasje te boeken dan kan ik altijd nog naar andere gebieden.

wie meer info of tips heeft… hoor ze graag !

groeten Dennis

Eskimopas is steeds 1 dag geldig in een ander gebied (Val Cenis, Aussois, Bonneval, La Norma). Ik weet niet of er een specifieke reden is om naar Val Frejus te willen, anders zou ik eens kijken of Val Cenis of La Norma iets is voor je.

Ik vertrek over 1,5 week en ik ga vrijdag even afwachten wat de regen gaat doen voordat ik ga boeken. Valfrejus is natuurlijk erg goedkoop, ik ga voor andere gebieden omdat ik dit te klein vind. Valfrejus had een erg slechte seizoensstart dit jaar maar dat lijkt komende tijd wel goed te komen. Als het al voor komende week is zou ik toch nog even wachten met boeken tot na vrijdag.

Eens met het advies van Userd. Als er inderdaad nog zo veel sneeuw bij gaat vallen is het nog maar de vraag wat er allemaal open gaat/kan qua pistes. Het lijkt me dat je dan in Val Cenis meer mogelijkheden hebt, meer piste km’s en op dit moment al veel meer pistes open. Ook zijn er veel mogelijkheden om tussen de bomen te skien, niet onbelangrijk wanneer het sneeuwt. La Norma en Val Cenis zijn nauwelijks verder rijden.

Plaats een reactie