Beetje Apres Ski in Selva / Val Gardena

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Gardena

Hallo allemaal,

Ik weet dat je voor de echte Apres Ski niet naar Italië moet maar toch zie ik in Selva op internet vele tentjes die zeggen dat er apres ski is. (Volgens mij zijn er echter ook diverse apres ski kroegen die inmiddels niet meer bestaan).

Iemand enig idee waar dit jaar in Selva en/of één van de andere dorpen toch nog een beetje volk is, de muziek aan staat en waar je een paar lekkere biertjes kan drinken? (Zeg maar Apres Skieen :) )

Dank je voor de info.

Vlak bij de lift in de bocht van de doorgaande weg zit een luke tent Lu… keller weet ff niet meer hoe ik het schrijf, bij de oversteek van de Dantercepies.

Dienten Die Alte schule

Hmm er zijn nu twee topics geopend voor hetzelfde onderwerp zie ik… Maar Luiskeller is inderdaad veruit de leukste apres ski tent in het dorp. Daar is het dan ook het drukst, er zijn zat andere (kleinere) borreltentjes waar het wat rustiger is. Voordeel is wel dat je soms volgestopt wordt met borrelhapjes van de zaak! :) (Op de weg omhoog vanaf het dorp, dan één van de eerste tentjes rechts).

Let it snow!

Dank alvast voor deze eerste reacties en exuses voor de dubbele post. Ik liep inderdaad een beetje je rommelen…

Aan wat voor tijden moet ik denken bij deze Luisl keller? Wanneer begint het zeg maar leuk te worden en tot welke tijd?

Wederom mijn dank.

Vergeet de berghut op Piz Seteur niet. Dat is op de piste, dus daarna nog een stukje skiën terug naar Selva. Beroemd om de schaars geklede gogo girls die hier enkele malen per week buiten op de bar staan de dansen. Brrrrrrr, kkkkkoud ;-)

Gewoon de standaardtijden die in de apres ski gelden, rond half 5 is het al serieus druk en wordt een zitplaats al een flinke uitdaging en wordt het bar hangen /staan … :) Ben meestal zelf altijd rond half 7 wel weer vertrokken, maar dan is van leegloop nog geen sprake…

Ligt natuurlijk ook aan de periode wanneer je gaat…

@ Richard: Hmm die Piz Seteur kende ik nog niet. Zal eens op de kaart kijken :)

Let it snow!

Dus Wil…weet je nu genoeg?

en vergeet ook het tentje onderaan de Sasslong niet… Ok tis niet echt Selva zelf, maar wel gezellig. Zeker met mooi weer lekker buiten! Ze maken er daar ook echt een feestje van.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@ Richard: Hmm die Piz Seteur kende ik nog niet. Zal eens op de kaart kijken :)

Gerwin op 11 feb. 2013 15:39

Tamelijk 24/7 plaatsje … dansen is overigens "maar" twee dagen in de week, en niet de hele dag door ;-). Prijs is wel navenant.

Plaats een reactie