transfer Terravision Insbruck Dolomieten

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Gardena

De afgelopen jaren ben ik met Terravision van Insbruck naar Selva gegaan, goed geregeld en € 39,- retour.
Dit jaar staat de transfer wel op de site maar is niet te boeken, wie weet of deze verbinding nog bestaat.
Heb een mail gestuurd met als reactie een automatiche antwoord dat het antwoord binnen 15 dagen komt.
De tijd dringt want ik vlieg 10 januari.

Gast 184
ben eigenlijk wel benieuwt hoe het is afgelopen met de transfer naar de Dolemieten.?

Het is een huur auto geworden Terravision heeft geen verbinding meer met Val Gardena. Er is een andere maatschapij via de site van Val Gardena die is duurder dan een auto huren omdat de bagage apart berekend wordt.

Beste Gast184
Bij welek verhuur maatschappij heb je de auto gehuurd? Ik kan geen maatschappij vinden waarbij je de auto kan huren in Italie en in kan leveren in Oostenrijk (Insbruck).
Thanks!

Auto Europe kwam na wat googelen het goedkoopste uit, die zet het weer door naar Megadrive.
Wij zij gevlogen op Insbruck daar de auto gehuurd en ook weer ingeleverd. € 168,- voor 10 dagen goed geregeld kleinste klasse gehuurd maar kregen een Skoda Fabia station. Je moet wel aangeven dat je vanuit Oostenrijk naar Italie gaat, maar is verder geen probleem. suc6

Tip:wij hebben via Transavia gehuurd bij Megadrive, let wel op het eigen risico bij schade aan auto.wij hebben dit bij verzekerd omdat dit niet onder je reisverzekering valt.Wat ons opviel dat het goedkoper is dan vorig jaar.

Wat jammer dat Terravision niet meer naar de Dolomieten rijdt :-( . 2 jaar achter elkaar gebruik van gemaakt en het was perfect!

Plaats een reactie