hotel Saslong Smart, santa Cristina

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Gardena

hallo,

heeft er iemand al ervaringen met het splinternieuwe hotel saslong smart?? Vanwege de nieuwheid, zijn er nog nergens reviews of ervaringen te lezen. Stiekem zijn wij erg benieuwd… verder super veel zin om dit jaar Italie te ervaren!! Veel plezier allemaal!!

Ik heb er eentje gevonden op holidaycheck (Duits) Deze mensen waren niet erg tevreden. Let er op dat de cijfers die gegeven worden gaan van 1 tot 6. Zes is de hoogste waardering.
http://www.holidaycheck.de/hotelbewertung-Smart+Hotel+Saslong+Minim…
Op deze site kun je ook heel veel andere hotels vinden die beoordeeld zijn. Ik kijk er vaak als ik iets wil weten. En als je geen Duits kunt lezen wil ik het wel even voor je vertalen.

@ jojo, dankjewel! al ben ik inderdaad niet echt blij met de review maar goed we gaan het meemaken…

Til er niet te zwaar aan. Een beoordeling zegt niet zo veel. Is vast een grote zeurpiet:-)

Ik heb al betere gevonden!! Nu alleen nog een beetje meer sneeuw!!

Wat betreft de sneeuw hoef je je geen zorgen te maken. Wij zijn net terug uit Wolkenstein (Selva) en daar is dinsdag 10 cm nieuwe sneeuw gevallen en de conditie van de pistes is perfect. Zelfs op het lager gelegen Seiser Alm is het top skien! Veel plezier.

dat is fijn om te weten!! er heeft nl hier iem. op het forum gereageerd dat het bar slecht zou zijn, alles is verregend zei hij! ik heb net alle winterspullen tevoorschijn gehaald en heb er al helemaal zin in!!

nog even het desbetreffende berichtje:

Don Camilo
@ Frank ,
Ben net terug van Val gardena en ga a.s. zaterdag weer…
Er ligt geen sneeuw voor een thal abvart ( alles weggeregend )en op de top is 3 cm gevallen . Overal slus ook bij Arraba en canazei en corvarra wat allemaal aan de sella ronda ligt.Sella ronda is ook niet te doen tenzij je roller skates meeneemt.Het dooit als een gek overdag en dan nog over de regen niet te spreken…

Ben van za. 12 feb t/m za 19 feb 2011 in Val Gardena geweest en heb echt overal goede pistes gehad. Top sneeuw en rpima afdalingen. Bekijk de live webcams!

take a look on
http://www.tripadvisor.com for the new smart hotel…

the weather and snow conditions in gardena valley are great…actually its snowing, on the pists there´s a lot of snow...so dont worry, you can ski every day 500km if you want!

Plaats een reactie